Hvem er igjen av oss med desembertermin?

løvetann80

Forelsket i forumet
Det føles som alle har født før meg...! Overtid dag 5, og jeg er ikke spesielt tålmodig sånn ellers. Dette er jo nesten tortur :) Det eneste jeg trøster meg med nå, er vissheten om at ingen har gått gravide for alltid :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg er fortsatt her også, 4 dager på overtid. Begynner å bli litt utålmodig, men blir mer og mer innstilt på at ditte blir januarbaby.
Ja, ut kommer dei.. før eller senere! :)
 
Ja, vi må holde sammen og holde ut. Jeg syns dagene er lange :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg synes faktisk dagene går fort jeg :p Men det kan vær fordi jeg alltid finner noe å rydde eller styre med. Vasker jo nesten huset flere ganger om dagen :oops: Har nesten ikke ro i kroppen om dagene :rolleyes: Går bare å venter :D
 
Da er du i fin form. Jeg klarer ikke å gå så mye pga utrolig mange stikninger i underlivet og kynnere. Blir lei meg fordi jeg er så udugelig for tida. Vi har noen dager barnefri nå, og sitter bare og venter. Da går tida tregt. :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Da er du i fin form. Jeg klarer ikke å gå så mye pga utrolig mange stikninger i underlivet og kynnere. Blir lei meg fordi jeg er så udugelig for tida. Vi har noen dager barnefri nå, og sitter bare og venter. Da går tida tregt. :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Skjønner da at tida går seint :p Men snart er ventetiden over :)
 
Gled dere for nå er dere snart ferdig og kan nyte barseltiden:)
 
Jeg er også fortsatt her! Hadde termin 26. (Men var egentlig sikker på at jeg kom til å føde før termin fordi termin iflg mine beregninger var 19. Des.) jeg føler meg også ganske trøtt/lat, slapp og ubrukelig. Jeg sover så dårlig om natta at jeg er helt gåen på dagen, men har lite vondter, så jeg burde kanskje ikke klage... 2-åringen i huset er ekstra klengete på meg for tiden, og det er tungt og ubehagelig å bære, kle på, leke på gulvet osv. Det skal bli godt å bli kvitt den store magen! Det er uansett ikke lenge til vi er i mål, nå!:)
 
Gled dere for nå er dere snart ferdig og kan nyte barseltiden:)
For meg passer det at han kommer NÅ, og da er det kjedelig å vente :) Men akkurat nå ligger han og hikker og har ingen større planer, antagelig. :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg er også fortsatt her! Hadde termin 26. (Men var egentlig sikker på at jeg kom til å føde før termin fordi termin iflg mine beregninger var 19. Des.) jeg føler meg også ganske trøtt/lat, slapp og ubrukelig. Jeg sover så dårlig om natta at jeg er helt gåen på dagen, men har lite vondter, så jeg burde kanskje ikke klage... 2-åringen i huset er ekstra klengete på meg for tiden, og det er tungt og ubehagelig å bære, kle på, leke på gulvet osv. Det skal bli godt å bli kvitt den store magen! Det er uansett ikke lenge til vi er i mål, nå!:)
Jeg kan tenke meg at det er utmattende med en 2-åring, og frustrerende å føle at man ikke strekker helt til i denne tilstanden. De blir kanskje ekstra klengete når de merker at mamman ikke er i form? Min 11 åring er lei av at jeg er gravid, og ønsket å reise bort, så han dro på ferie til besteforeldre som er sprekere enn meg :) Håper du har en flink mann og familie som støtter og hjelper deg.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg er også her:)
Hadde termin 1 juledag, har hele tiden vært innstilt på at jeg vil gå til 1 nyttårsdag, og det er jeg fremdeles. Men på onsdag, DA vil jeg føde:)
Jeg gleder meg til å endelig få babyen på utsiden av magen, å endelig kunne føle at kroppen er litt min igjen:)


♡ appen ♡
 
Jeg er også her:)
Hadde termin 1 juledag, har hele tiden vært innstilt på at jeg vil gå til 1 nyttårsdag, og det er jeg fremdeles. Men på onsdag, DA vil jeg føde:)
Jeg gleder meg til å endelig få babyen på utsiden av magen, å endelig kunne føle at kroppen er litt min igjen:)


♡ appen ♡
Enig!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg er også her:)
Hadde termin 1 juledag, har hele tiden vært innstilt på at jeg vil gå til 1 nyttårsdag, og det er jeg fremdeles. Men på onsdag, DA vil jeg føde:)
Jeg gleder meg til å endelig få babyen på utsiden av magen, å endelig kunne føle at kroppen er litt min igjen:)


♡ appen ♡
Enig jeg også! Har snakket om 1. januar sånn ca siden jeg fant ut at jeg hadde termin 26. desember.. Så har jeg liksom vært litt liten hele veien og i god form, så jeg har bare sagt at det er fordi jeg faktisk skal gå en uke over likevel.

Så får vi se da ;)
 
jeg og sitter fortsatt her! foreløpig bare to dager over, men akk så lei! Kroppen er tung og vond og nattesøvnen har fordufta, men jeg har innstilt meg på 2014 nå når han ikke har klart å komme seg ut før! :p
 
Mi første kom fire dager på overtid. Det er i morgen. Så vi får se ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Mi første kom fire dager på overtid. Det er i morgen. Så vi får se ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

min første kom fem dager over, tidlig på natta, så hvis lillebroren følger i samme fotsporet, så passerer vi akkurat 2014, har fleipa litt om nyttårsbarnet, men tviler vel egentlig litt på at vi treffer så bra :p
 
min første kom fem dager over, tidlig på natta, så hvis lillebroren følger i samme fotsporet, så passerer vi akkurat 2014, har fleipa litt om nyttårsbarnet, men tviler vel egentlig litt på at vi treffer så bra :p
Det hadde jo vært litt morsomt om en av oss som henger igjen her ender opp med årets nyttårsbarn. Selv om jeg håper det ikke blir meg :) Slipper gjerne å få et kamera i trynet rett etter fødsel! haha ;)
 
Det hadde jo vært litt morsomt om en av oss som henger igjen her ender opp med årets nyttårsbarn. Selv om jeg håper det ikke blir meg :) Slipper gjerne å få et kamera i trynet rett etter fødsel! haha ;)
Hehe, tanken har slått meg også, ønsker gjerne å føde 1 januar, men håper inderlig noen andre er før meg:)

♡ appen ♡
 
Back
Topp