Verdens beste motivasjon!

MTDC

Forumet er livet
VIP
Fikk gavekort på spa til 1000,- og middag 1500,- til jul og i siste nr av iForm kom det den flotte oppskriftboka med slankemat - så jeg har tenkt å kombinere de tre. Nå skal jeg ned de siste 10 kiloene, og jeg og mannen har blitt enig om at som premie når jeg er i mål skal vi sende ungene til besteforeldrene fra lørdag til søndag. Lørdag ska jeg dra på spa mens mannen vasker hus, og etterpå møtes vi til middag og date. Søndag kan vi sove så lenge vi vil :D Skal bli fantastisk deilig både å få vekk kiloene og premiehelga etterpå ;)

PS: Ny slankekrig fra nyttår (6. januar antakelig eller fredagen før eller etter) for de av dere som vil være med :D
 
Fikk gavekort på spa til 1000,- og middag 1500,- til jul og i siste nr av iForm kom det den flotte oppskriftboka med slankemat - så jeg har tenkt å kombinere de tre. Nå skal jeg ned de siste 10 kiloene, og jeg og mannen har blitt enig om at som premie når jeg er i mål skal vi sende ungene til besteforeldrene fra lørdag til søndag. Lørdag ska jeg dra på spa mens mannen vasker hus, og etterpå møtes vi til middag og date. Søndag kan vi sove så lenge vi vil :D Skal bli fantastisk deilig både å få vekk kiloene og premiehelga etterpå ;)

PS: Ny slankekrig fra nyttår (6. januar antakelig eller fredagen før eller etter) for de av dere som vil være med :D
Jeg vil være med tror jeg :O
 
Jeg vil være med tror jeg :O
Jaaa! Bli med! CC ville også være med, så da håper jeg vi kan komme på lag :) Sist jeg var med var nøtte også med, men på et annet lag, ikke noe gøy å konkurrere mot venner!
 
Høres deilig ut!

Går det an å vurdere det over helga? Er egentlig i mål, men er ikke helt fornøyd. :/

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Høres deilig ut!

Går det an å vurdere det over helga? Er egentlig i mål, men er ikke helt fornøyd. :/

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Det kan du nok :) Har ikke kommet noen påmeldingstråd enda. Om ikke det er kommet til 2. januar kjører jeg i gang en påmeldingstråd… Er vel vanligvis greit å melde seg på i løpet av den første uka også og bare komme med på et av lagene...
 
Jeg vil og!!! Ikke vært med på det her før, og vet ikke helt hcordan det fungerer, men er nødt til å gjøre noe.. :)
 
Jeg vil og!!! Ikke vært med på det her før, og vet ikke helt hcordan det fungerer, men er nødt til å gjøre noe.. :)
Det er verdens nest beste motivasjon til å leve sunnere og å ned i vekt! Jeg gikk ned mellom 10 og 15 kilo da jeg var med i våres. De siste 10-15 skal bort denne runden!!! :)
 
Det er verdens nest beste motivasjon til å leve sunnere og å ned i vekt! Jeg gikk ned mellom 10 og 15 kilo da jeg var med i våres. De siste 10-15 skal bort denne runden!!! :)
gleder meg, jeg skal også ned rundt ti kilo!
 
Fikk gavekort på spa til 1000,- og middag 1500,- til jul og i siste nr av iForm kom det den flotte oppskriftboka med slankemat - så jeg har tenkt å kombinere de tre. Nå skal jeg ned de siste 10 kiloene, og jeg og mannen har blitt enig om at som premie når jeg er i mål skal vi sende ungene til besteforeldrene fra lørdag til søndag. Lørdag ska jeg dra på spa mens mannen vasker hus, og etterpå møtes vi til middag og date. Søndag kan vi sove så lenge vi vil :D Skal bli fantastisk deilig både å få vekk kiloene og premiehelga etterpå ;)

PS: Ny slankekrig fra nyttår (6. januar antakelig eller fredagen før eller etter) for de av dere som vil være med :D
knallbra premiehelg da! Når vi er ferdig med amminga skal vi også unne oss en barnefri natt!! Gleder meg til å soove!
 
knallbra premiehelg da! Når vi er ferdig med amminga skal vi også unne oss en barnefri natt!! Gleder meg til å soove!
Ja, det skal bli så utrolig deilig. Og med noen kilo mindre kommer den nye, hvite kjolen min til å se helt smashing ut på daten :D
 
Hvordan fungerer dette??
Litt som slankekrigen på TV, bare uten mange mange penger i premie ;)

Du sier fra om vekta di når det starter, det deles inn i lag og så er vi i gang. Veiing hver uke. Det regnes ut hvor mye laget har gått ned totalt og det laget som har gått ned minst mister den deltakeren på laget som har gått end minst den uka. I tillegg får den som har gått ned mest av alle den uken ære og berømmelse og er immun neste uke.

Som ekstra motivasjon får man utfordringer hver uke som gir laget bonus i nedgangen (som regel ca 0,5 kg ekstra nedgang) som kan hjelpe mot å miste deltakere.

Når det begynner å bli færre er det alle mot alle, og den av de som kommer til finaleuka som har gått ned mest totalt i løpet av hele krigen blir kåret til vinner! :)
 
Wow! Skikkelige greier altså! Får vell bare hive meg med, motivasjonen lar jo vente på seg :-/ så trenger et skikkelig puff i assen ;) Men hjelper vi hverandre med mst og trening og sånn? Altså tips
 
Wow! Skikkelige greier altså! Får vell bare hive meg med, motivasjonen lar jo vente på seg :-/ så trenger et skikkelig puff i assen ;) Men hjelper vi hverandre med mst og trening og sånn? Altså tips
Ja. Alle på laget er jo tjent med at alle holder seg motiverte og vet hvordan de skal gå ned i vekt, så man får masse støtte og hjelp:) Supermotiverende! Heng deg på!
 
Ja. Alle på laget er jo tjent med at alle holder seg motiverte og vet hvordan de skal gå ned i vekt, så man får masse støtte og hjelp:) Supermotiverende! Heng deg på!
Suuupert!! Skal melde meg på da :) Skulle ønske det var like lett å bli kvitt disse kg som å få de ;)
 
Back
Topp