Hallo jenter

Jeg også!
Har hatt ei utrolig slitsom jul! Såvidt ferdig med å bygge ut stua da begge guttene fikk vannkopper. Så godt som ferdig med sykdom da julebesøket kom for å bli vartet opp. Etter ei lita uke med besøk hvor jeg føler jeg stort sett har tømt og fylt oppvaskmaskinen og skiftet bleier dro vi hjem til mamma og pappa. Da fikk begge guttene halsbetennelse. Igår etter at jeg i løpet av to timer hadde vært nede til junior fem ganger ga jeg opp og gikk å la meg. Har sover elendig hele jula og gleder meg til alt er over og jeg skal på jobb. Kan ikke huske sist jeg spiste middag sammen med andre uten å måtte hive meg maten fordi junior var utålmodig, eller sist gang jeg fikk noen timer fri på kvelden etter at junior hadde lagt seg.

Bah...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Huff! Nå fikk jeg lyst til å komme bort til deg og passe ungene dine en hel kveld så du kunne slappet av ;)
 
Jobber på sykehjem, så har de startet en akutt avdeling, å der har de flyttet meg mens jeg var i permisjon.
Ja håper du får jobb da, skal minien begynne i barnehagen nå??

Har ikke fått bhgplass, får nok ikke før august.. Men har heldigvis familie som har mulighet til å stille opp :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Huff! Nå fikk jeg lyst til å komme bort til deg og passe ungene dine en hel kveld så du kunne slappet av ;)
Gjerne!!! Hae du adressen?.. :)
Må vel regne med å bli litt sliten av og til. Håper bare på en fin periode igjen snart. Mini brakk seg og spydde over meg 05:20 i morrest og er nå lys våken. Ikke akkurat den starten på dagen jeg ønsket. Og nå er han vel snart trøtt og må trilles i vogna..


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gjerne!!! Hae du adressen?.. :)
Må vel regne med å bli litt sliten av og til. Håper bare på en fin periode igjen snart. Mini brakk seg og spydde over meg 05:20 i morrest og er nå lys våken. Ikke akkurat den starten på dagen jeg ønsket. Og nå er han vel snart trøtt og må trilles i vogna..


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Huff da! Ikke mye gøy start på dagen det nei.. Her har begge kastet opp i jula, så vi hadde to hele netter vi sov på vakt og vokna ved den minste antydning til brekking og kastet ungen opp i bøtta :p
 
Back
Topp