Hallo jenter

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hvordan har julen vært? Her har vi hatt en syk gutt,siden lørdag, på mandag før alle helligdager begynte gikk vi til legen med han, fordi han ikke fikk i seg noe særlig drikke med høy feber(40) men rett etter jeg ringte på mandag morning så drakk han mer enn han pleide, men vi gikk til legen for det, han hadde hovne mangler men ingenting puss på de så det ble heldigvis ikke antibiotika. Formen begynner og komme seg nå. Feberen er heldigvis borte.

Å nå er det snart tilbake i jobb, om 6 dager, merkelig !
Hva tid begynner dere på jobb?
 
Godt å høre at han begynner å bli i bedre form! Er ikke noe moro når de små er syke.
E har blitt skikkelig forkjøla nå de siste dagene, så han er snørrete og i ordentlig deilig humør..
Ellers alt ved det samme. Ingen ble forgiftet av julematen min og vi kom oss gjennom gavehaugen.

Jeg begynner også å jobbe igjen om 6 dager. Dette året har gått alt for fort, er overhodet ikke klar enda. Men, men. Må man, så må man. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Godt å høre at han begynner å bli i bedre form! Er ikke noe moro når de små er syke.
E har blitt skikkelig forkjøla nå de siste dagene, så han er snørrete og i ordentlig deilig humør..
Ellers alt ved det samme. Ingen ble forgiftet av julematen min og vi kom oss gjennom gavehaugen.

Jeg begynner også å jobbe igjen om 6 dager. Dette året har gått alt for fort, er overhodet ikke klar enda. Men, men. Må man, så må man. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app


Ikk, jeg har 45 min kjøring hver vei. Men heldigvis så jobber jeg bare 50% tror ikke jeg vil jobbene. Jobber turnus.
Så bra at ingen ble forgiftet:p
Flink du er:)
 
Ikk, jeg har 45 min kjøring hver vei. Men heldigvis så jobber jeg bare 50% tror ikke jeg vil jobbene. Jobber turnus.
Så bra at ingen ble forgiftet:p
Flink du er:)
Jeg har heldigvis bare 10 min kjøring, men man blir jo ufattelig lei av å se de samme trærne to ganger om dagen. :p godt jeg kjører gjennom skogen og risikerer litt spenning i form av rev og sånt. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Her er vi fremdeles på juleferie hjemme hos mor. Meen må innrømme det skal bli godt å komme hjem. Ungene har utrolig nok holdt seg friske, men alt av rutiner sklir jo ut, så mini våkner ca annenhver time natten gjennom - gjeeesp!
Jobb ja, har jobbet i tre måneder allerede.. gikk fint det. Men gruer meg til barnehagestart da. Bare en uke igjen..
 
Her er vi fremdeles på juleferie hjemme hos mor. Meen må innrømme det skal bli godt å komme hjem. Ungene har utrolig nok holdt seg friske, men alt av rutiner sklir jo ut, så mini våkner ca annenhver time natten gjennom - gjeeesp!
Jobb ja, har jobbet i tre måneder allerede.. gikk fint det. Men gruer meg til barnehagestart da. Bare en uke igjen..


Har det vært litt godt å komme seg ut fra huset? Det er det eneste jeg ser litt frem til. For siden Pappen ska ha pappaperm, så får han være sjef i huset:p men skal bare jobbe 3 mnd så skal jeg ha ulønnet frem til august.

Ja kan tenke meg rutiner sklir ut, alltid godt å komme tilbake til hus og slik en er vant med:)
 
Vi har vært i en haug med besøk. Koselig, men slitsomt for en liten jente.

Nå skal vi slenge beina på bordet og spise taco. Skikkelig lei julemat nå.

Begynner på jobb i slutten av januar, samtidig som BHG-start. Blir spennende. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går det i et fra jul til nyttår. Julaften og 1. dag var vi hos foreldrene mine. Fullt hus med begge mine søsken med følge, oldemor til ungene og oss. 2. dag var det slektstreff. I dag kjørte vi til svigerfar og sbogeren min. Tok ekstra lang tid på grunn av dårlig vær og sutrete unger. I morgen drar vi til andre svogeren min og svigermor og dagen etter drar vi hjem igjen. Så får vi en hel dag hjemme før vi skal opp på hytta til foreldrene mine og feire nyttår.

Oppå det hele har jeg vært ordentlig kvalm siden julaften. Null matlyst og dermed elendig energi.

Gleder meg til jula er over:p
 
Her går det i et fra jul til nyttår. Julaften og 1. dag var vi hos foreldrene mine. Fullt hus med begge mine søsken med følge, oldemor til ungene og oss. 2. dag var det slektstreff. I dag kjørte vi til svigerfar og sbogeren min. Tok ekstra lang tid på grunn av dårlig vær og sutrete unger. I morgen drar vi til andre svogeren min og svigermor og dagen etter drar vi hjem igjen. Så får vi en hel dag hjemme før vi skal opp på hytta til foreldrene mine og feire nyttår.

Oppå det hele har jeg vært ordentlig kvalm siden julaften. Null matlyst og dermed elendig energi.

Gleder meg til jula er over:p


Ååå holy! Mer sliten når jula og nyttår er over du stakkar :/
 
Vi reiste på juleferie 19.des.. Først sov vi to netter hos et vennepar, kjempekoselig, lenge siden vi har sett de, så en natt i huset til svigers som sto tomt, 22. reiste vi på hytta til svigers og dro ned derfra i går. Koselig, men slitsomt! Mye støy i hytta så vanskelig å få lille til å sove :( i dag har lille og jeg dratt til pappa,mens fruen har dratt hjem for å jobbe i helga... På søndag kommer mamma og henter oss og tar oss med hjem til seg (ca 4,5 time å kjøre, så gruer meg litt), og så kommer fruen dit på mandag... Onsdag skal vi hjem, og jeg gleeeeeder meg! Lei av å være på besøk, og at folk skal legge seg opp i alt mulig og spesielt lei av at folk skal bry seg med at jeg ammer enda :( heldigvis er mamma flink på å ikke legge seg borti noe som helst)... Når vi kommer hjem skal vi spise taco!! Det skal bli godt det!
Jeg er for tiden arbeidsledig, men håper jeg får meg en jobb fort over nyttår! Virkelig! Gruer meg til å ikke være så mye med lille, men gleder meg til å komme meg litt ut av huset!
 
Har det vært litt godt å komme seg ut fra huset? Det er det eneste jeg ser litt frem til. For siden Pappen ska ha pappaperm, så får han være sjef i huset:p men skal bare jobbe 3 mnd så skal jeg ha ulønnet frem til august.

Ja kan tenke meg rutiner sklir ut, alltid godt å komme tilbake til hus og slik en er vant med:)
Nja, er jo selvfølgelig godt å treffe voksne folk også, og få bruke hodet ordentlig igjen og bare være meg selv litt, så jo, deilig å være på jobb.. men litt trist å ikke få med seg alt som skjer med mini da.. men slik er jo det, desverre :(
 
Her har vi kost oss masse i jula. Juleaften var vi hos min pappa og stemor, spiste god mat og fikk mange fine pakker! :) 1.dag var vi hos moren min og spiste enda mer god mat og åpnet noen fler pakker :p I går var vi hjemme og slappet av med moussaka og film! I dag skal vi vaske ned leiligheta vi bodde i og spise taco til kvelds. I mårra skal vi til mormoren min på middag, mandag skal vi slappe av hjemme og til moren min på nyttårsaften.
Jeg er arbeidsledig for tiden, men håper på å finne meg en jobb snart, begynner å bli litt lei av å gå hjemme. Syns det er kjempe morsomt at jeg får med meg så mye av utviklingen til lille, men savner å jobbe..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Jula har vært kos :) var hjemme hos mine foreldre julaften sammen med alle søsken, ektefeller og barn. Masse lyd! Maaange gaver, og god mat :) 1. Dag hos svigers, 2.dag hos søster og så en tur på byen, 3.dag var vi ute og kikka for å se om jeg kan få oppfylt jentedrømmen med julegavepengene :D
 
Nja, er jo selvfølgelig godt å treffe voksne folk også, og få bruke hodet ordentlig igjen og bare være meg selv litt, så jo, deilig å være på jobb.. men litt trist å ikke få med seg alt som skjer med mini da.. men slik er jo det, desverre :(


Ja, tenker det samme med utviklinga. Tror det skal bli litt godt å komme seg ut blant arbeidskollegaer:),
 
Her har vi kost oss masse i jula. Juleaften var vi hos min pappa og stemor, spiste god mat og fikk mange fine pakker! :) 1.dag var vi hos moren min og spiste enda mer god mat og åpnet noen fler pakker :p I går var vi hjemme og slappet av med moussaka og film! I dag skal vi vaske ned leiligheta vi bodde i og spise taco til kvelds. I mårra skal vi til mormoren min på middag, mandag skal vi slappe av hjemme og til moren min på nyttårsaften.
Jeg er arbeidsledig for tiden, men håper på å finne meg en jobb snart, begynner å bli litt lei av å gå hjemme. Syns det er kjempe morsomt at jeg får med meg så mye av utviklingen til lille, men savner å jobbe..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*


Jeg og savner litt og jobbe, vmen tørr ikke siden så høyt, for redd jeg kommer til og mistrives. Er flyttet over på en annen avdeling, så gru gleder meg.
Ååå, håper du snart får deg en jobb nå. Er Pappen i pappaperm nå kansje?
 
Jeg og savner litt og jobbe, vmen tørr ikke siden så høyt, for redd jeg kommer til og mistrives. Er flyttet over på en annen avdeling, så gru gleder meg.
Ååå, håper du snart får deg en jobb nå. Er Pappen i pappaperm nå kansje?

Åja, ser den. Hva jobber du som?
Pappaen har ikke perm, han har ikke tålmodighet til å være hjemme hele dagen og så lenge jeg ikke hadde noen jobb å gå tilbake til så valgte vi at han skulle fortsette å jobbe :) Håper jeg får meg ny jobb ganske fort :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Åja, ser den. Hva jobber du som?
Pappaen har ikke perm, han har ikke tålmodighet til å være hjemme hele dagen og så lenge jeg ikke hadde noen jobb å gå tilbake til så valgte vi at han skulle fortsette å jobbe :) Håper jeg får meg ny jobb ganske fort :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*


Jobber på sykehjem, så har de startet en akutt avdeling, å der har de flyttet meg mens jeg var i permisjon.
Ja håper du får jobb da, skal minien begynne i barnehagen nå??
 
Her går det i et fra jul til nyttår. Julaften og 1. dag var vi hos foreldrene mine. Fullt hus med begge mine søsken med følge, oldemor til ungene og oss. 2. dag var det slektstreff. I dag kjørte vi til svigerfar og sbogeren min. Tok ekstra lang tid på grunn av dårlig vær og sutrete unger. I morgen drar vi til andre svogeren min og svigermor og dagen etter drar vi hjem igjen. Så får vi en hel dag hjemme før vi skal opp på hytta til foreldrene mine og feire nyttår.

Oppå det hele har jeg vært ordentlig kvalm siden julaften. Null matlyst og dermed elendig energi.

Gleder meg til jula er over:p
Jeg også!
Har hatt ei utrolig slitsom jul! Såvidt ferdig med å bygge ut stua da begge guttene fikk vannkopper. Så godt som ferdig med sykdom da julebesøket kom for å bli vartet opp. Etter ei lita uke med besøk hvor jeg føler jeg stort sett har tømt og fylt oppvaskmaskinen og skiftet bleier dro vi hjem til mamma og pappa. Da fikk begge guttene halsbetennelse. Igår etter at jeg i løpet av to timer hadde vært nede til junior fem ganger ga jeg opp og gikk å la meg. Har sover elendig hele jula og gleder meg til alt er over og jeg skal på jobb. Kan ikke huske sist jeg spiste middag sammen med andre uten å måtte hive meg maten fordi junior var utålmodig, eller sist gang jeg fikk noen timer fri på kvelden etter at junior hadde lagt seg.

Bah...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ååå holy! Mer sliten når jula og nyttår er over du stakkar :/
Antakelig… Gleder meg til ungene skal i bhg og jeg kan være litt hjemme alene og bare stulle og stelle. Men blir stas å leke med nye leker med ungene i morgen, da :)
 
Back
Topp