Slimproppen!

Bruker02ca

Andre møte med forumet
Ca halv 12 i dag løsnet slimproppen hos meg! Da er det kanskje noe på gang forhåpentligvis :) Har ikke kjent noen andre tegn inntil nå sent i kveld. Innbiller meg at jeg kjenner litt tak i magen, men de er ikke så regelmessig ennå. Mulig det bare er jeg som ønsketenker:) Nå stålsetter jeg meg og er spent til de grader!
 
Sniker liftt fra februar over nyttår, lykke til. Spennende når det kommer til å skje for deg. :)
 
Ca halv 12 i dag løsnet slimproppen hos meg! Da er det kanskje noe på gang forhåpentligvis :) Har ikke kjent noen andre tegn inntil nå sent i kveld. Innbiller meg at jeg kjenner litt tak i magen, men de er ikke så regelmessig ennå. Mulig det bare er jeg som ønsketenker:) Nå stålsetter jeg meg og er spent til de grader!
Hvordan har det gått i natt? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvordan har det gått i natt? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har "dessverre" sovet som en sten i natt :/ De små takene jeg hadde forsvant. Får håpe det ikke er lenge til nå...
 
Hvordan så den ut, proppen? Jeg tror min gikk i går, men kanskje ikke hele. Var ertestor og litt aspik- farga... geleaktig . Huff, detaljer!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Hvordan så den ut, proppen? Jeg tror min gikk i går, men kanskje ikke hele. Var ertestor og litt aspik- farga... geleaktig . Huff, detaljer!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Høres ut som slimproppen ja! Da jeg fikk første startet fødselen to dager etter at den hadde gått! Så noe er på gang!

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Noe er på gang;) - det må det jo sannelig være når man strax er 41 uker på vei, og ikke er en elefant.
Hvordan går det med deg??


Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Hvordan så den ut, proppen? Jeg tror min gikk i går, men kanskje ikke hele. Var ertestor og litt aspik- farga... geleaktig . Huff, detaljer!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Den var som en geleaktig klump på meg. Trodde hele var løsnet på en gang, men så kom det en liten etterslenger litt senere. Fortsatt ikke noen tegn på at fødsel starter snart og snart er det gått to døgn. Håper på at i natt er natten da :) Har du kjent noen andre tegn etter proppen gikk?
 
Ingen nye tegn, men veldig til romstrering i magen i kveld. Aktiv baby.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Den 28.desember kl 19:12 kom vakre Ella Sofie til verden :) Hun var 3120 g og 48 cm. En helt perfekt liten skapning! Fødselen gikk veldig bra og vi er hjemme og koser oss masse nå :)
 
Gratulerer så mye! :D
 
Den 28.desember kl 19:12 kom vakre Ella Sofie til verden :) Hun var 3120 g og 48 cm. En helt perfekt liten skapning! Fødselen gikk veldig bra og vi er hjemme og koser oss masse nå :)
Da fikk vi samme dag! Gratulerer!

Sent from my GT-S5660 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp