Fødested

Håper på Riksen pga. mye blodpropp i nær familie. Skal ikke ha legetime før 20.januar, da er jeg 11+5. Håper det fortsatt er plass da!

Håper på Riksen pga. mye blodpropp i nær familie. Skal ikke ha legetime før 20.januar, da er jeg 11+5. Håper det fortsatt er plass da!

Krysse fingrene for deg. Jeg får plass uansett, heldigvis, pga risikosvangerskap og risiko ved fødsel. De søkte ikke plass til meg før jeg var 19 uker på vei sist, og fikk plass uten noe problem.

Krysse fingrene for deg. Jeg får plass uansett, heldigvis, pga risikosvangerskap og risiko ved fødsel. De søkte ikke plass til meg før jeg var 19 uker på vei sist, og fikk plass uten noe problem.

Har tidligere hatt protein s mangel, men ble friskmeldt rett før jeg ble gravid! Skal prøve alt jeg kan å få Riksen, da jeg mistet min far av blodpropp når jeg var 3 uker gammel og holdt på å miste min mor for 4 år siden av flere blodpropper..

Da må det vel være mulighet for deg vil jeg tro. Krysser fingrene for deg.

Tønsberg. Første gang for meg. :)

*Taster på app på mobilen*

Nei jeg tror vanligvis fastlegen gjør det på første time, men hvertfall i Oslo er de mest populære fødestedene fulle i populære fødemåneder, så man risikerer å måtte dra lengre avgårde. Nå er det vanligvis ikke så stor krise å kjøre f.eks. til Bærum eller Ahus, sammenliknet med avstandene mange andre steder i landet, men for oss er Ullevål så mye mere praktisk at jeg håper å få plass der.
Okei :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

St.Olavs her. Om det så er fult når jeg kommer legger jeg meg ned i gangen. Jeg nekter å kjøre 10 mil til neste sykehus. Fødsel med nr 2 tok 1,5 time fra vi kom inn.
Har aldri måttet søkt om plass, har bare drett til nærmeste som er St.Olavs. 10 min unna :)

Jeg vet hvor jeg skal føde, og det blir Ikke hjemmefødsel :P Mtp forrige fødsel så blir det nok ks.. :)

Bor midt i mellom to sykehus, St.Olavs og Levanger. Tror jeg heller mot Levanger :-)

Hjemmefødsel? Haha...morsom du ;-) nei,her blir det sykehus for alle pengene!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp