Jeg blør:(

Emiliemor

Gift med forumet
Det er ikke noen klumper eller noe særlig smerter, men det er litt mindre enn mensen. Det eneste håpet jeg har nå er at det er en polypp som har fått seg en støt når vi hadde sex i går tidlig. Men føler jeg er litt øm i magen.

Åååå :(:( jeg har jo ikke hatt noe særlig symptomer heller bortsett fra melk i puppen og trøtt.
 
Jeg tenkte å ringe legen på fredag hvis det fortsetter uten å ta seg opp. Hvis jeg ikke får ul av de så skal jeg bestille privat.
 
Æ trur blødninga kjæm ifra sex å e ufarlig æ :) Krysse fingran for dæ :)
 
Æ trur blødninga kjæm ifra sex å e ufarlig æ :) Krysse fingran for dæ :)
Jeg håper det :)

Men det kom en del mer i sta og da ble jeg mer bekymret men håper det ikke kommer mer nå altså. Har litt stillinger innimellom men ikke noe ordentlig smerter.
 
Hvor langt er du på vei siden du allerede har melk i puppen?
Om du har hatt sex rett før blødningen er det nok bare en slimhinne som er sår og blør lett :)
 
håper det er ikke noe spesielt, da jeg var på legevakta for å sjekke om babyen ligger i livmoren , men en gang hun tok den greie inn i livmoren så sa hun at jeg blør litt, men hun fant at alt var ok, så det er ikke sikkert at det nie galt, men sjekk for å være sikker:) Klem til deg..
 
håper det er ikke noe spesielt, da jeg var på legevakta for å sjekke om babyen ligger i livmoren , men en gang hun tok den greie inn i livmoren så sa hun at jeg blør litt, men hun fant at alt var ok, så det er ikke sikkert at det nie galt, men sjekk for å være sikker:) Klem til deg..

Skal bestille privat ul med engang det åpner :) takk for klemmer:)
 
Det var tidlig ja :) Men d et er jo et godt tegn :)
Da er du i uke 8 da, å sjansen for at blødningen kom pga såre slimhinner er nok stor :)
Du kan også bynne å blø om du nyer, ler hard eller ja har sex.
Du kan blø ganske mye, ferskt, brunt uten at det har noe å si for babyen. Om det koller klumper eller du får takvise smerter i magen/ ryggen kan du nok ringe til legen/ sykehuse for å få UL med en gang. Det er lite de kan gjøre med det er disse tegnene de har på SA/MA.
Håper det går bra med deg og den lille :)
 
Jeg er sykemeldt pga andre bekymringer i livet mitt. Tenkte å ringe til legekontoret og høre om jeg kan få henvisning til ul på fredag så jeg slipper flere bekymringer?
 
Det får du lett om du forteller om bekymringene dine!! Og det er så deilig å få sett lille, roerseg masse da!
 
Brun og rosa utflod her også i dag. Faen!!
 
Back
Topp