Termin i dag.....

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Og ikke noen symptomer på at NOE skal skje.. :(
Skal til legen på fredag, så skal han bestille overtidskontroll til meg om det ikke har skjedd noe før fredag. Men her tror jeg at jeg vil gå gravid for alltid jo... :p
Noen som har født, som ikke hadde noen symptomer før det skjedde? Som kan få håpet mitt oppe?:)

Blir no så utålmodig å sjalu på dere som har fått nurket i armene :p:)

Jeg har også termin i dag, ingen tegn til at noe skal alle her heller. Jeg har kontroll hos jordmor på mandag. Jeg er i fin form og ikke forferdelig lei heller, så jeg håper egentlig å vente med fødsel en ukes tid:)

♡ appen ♡

Jeg hadde vel egentlig ingen symptom forrige gang, så er ikke så stressa på at jeg ikke har noen nå heller. Føles som det er flere uker igjen! (Termin i morgen).

Skal krysse fingrene for at du plutselig er i gang :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er relativt i fin form jeg også (heldigvis :)), men må innrømme at jeg begynner å bli litt lei ja, men kan vente ei uke til om det er det jeg må :p Men så er jeg så usikker det med sein desember barn eller tidlig januar barn, hva er ¨best¨ liksom. Så han får bare bestemme seg når han er klar :)

Synes det er litt rart å tenke på også, at det kan skje NÅR som helst også. Med eller uten symptomer :)

Og ikke noen symptomer på at NOE skal skje.. :(
Skal til legen på fredag, så skal han bestille overtidskontroll til meg om det ikke har skjedd noe før fredag. Men her tror jeg at jeg vil gå gravid for alltid jo... :p
Noen som har født, som ikke hadde noen symptomer før det skjedde? Som kan få håpet mitt oppe?:)

Blir no så utålmodig å sjalu på dere som har fått nurket i armene :p:)

Hvis det er noen trøst:
Hadde termin 19e, å ikke noen baby enda å ikke noe tegn til at h*n vil ut heller! Så vet akkurat hvordan du har det! Så utrulig sliten av å gå med enorm mage, å frustrerende med alle som plopper ut! Skal på overtidskontroll i morgen, så blir spennende å høre hva som blir sagt!

Termindagen kom og gikk for min del. Nå er jeg også overtid, og syns det er litt vanskelig. Lå mye og bekymra meg i går og i natt. Hadde hyper baby i går fra 22 til 01. Flere som tidvis har fest i magen? Og så lå jeg etterhver og ikke kjente noe i 1,5 t. Så her er mye og lite liv til bekymring. Hvor mye liv kjenner dere?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Hvis det er noen trøst:
Hadde termin 19e, å ikke noen baby enda å ikke noe tegn til at h*n vil ut heller! Så vet akkurat hvordan du har det! Så utrulig sliten av å gå med enorm mage, å frustrerende med alle som plopper ut! Skal på overtidskontroll i morgen, så blir spennende å høre hva som blir sagt!

Skjønner at man blir litt lei da ja. Håper h*n kommer ut snart da! Blir vel spennende på kontroll i morgen kan jeg tenke meg :)
Du skal no få være først i køen, så skal jeg klare å vente litt ;) hihi;)
Er litt ¨ekstra kjedelig¨ når andre som opprinnelig skal ha etter deg, får før deg :rolleyes:

Termindagen kom og gikk for min del. Nå er jeg også overtid, og syns det er litt vanskelig. Lå mye og bekymra meg i går og i natt. Hadde hyper baby i går fra 22 til 01. Flere som tidvis har fest i magen? Og så lå jeg etterhver og ikke kjente noe i 1,5 t. Så her er mye og lite liv til bekymring. Hvor mye liv kjenner dere?

Her er det veldig normal aktivitet, har ikke merket så mye forskjell (eneste at det er blitt mer bølgeaktivitet eller hva jeg skal kalle det):p Men du må jo bare ringe føden om du blir bekymra! Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite har jeg fått beskjed om :)

Til og med samboer så hender og føtter gjennom magen i går, og han ble litt i stuss. Blir redd baby er stressa...Har mye kynnere. Skal ringe føden om det skjer igjen. Til vanlig strekker og vrikker han seg bare innimellom.

I

Jeg hadde ingen symptomer sist, og heller ikke nå. Jeg har termin i morgen. Jeg kjenner etter hele tiden og tolker hver eneste lille endring som et tegn på mulig fødsel, men så går det over... Her er det også stor forskjell på aktive og passive perioder, men jeg har bare tenkt at det begynner å bli plagsomt trangt inni der, og at de stille periodene er søvnperioder. Men nå er det ikke meg igjen for oss etternølerne heller, jeg koser meg veldig med å lese om dere andre som har født, og gleder meg til det er min tur! Denne utålmodigheten og uutholdelige siste ventingen kommer til å komme oss til gode når vi skal komme oss igjennom fødselen!

Back
Topp