Skal jeg tørre å skrive det da..

Nimas

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Har slitt veldig med å skrive innlegg her eller tenke tanken høyt.

Jeg ble gravid med spiral og dette er derfor ganske overraskende, men velkommen likevel. Nå var jeg på tidlig UL på fredag pga av blødning etter uttak av spiral samt smerter mage og frykt for ex.u. Ultralyden viste ett svangerskap i livmor og ett bankende hjerte. Og alt som det skulle. Jeg skulle egentlig røpe hemmeligheten for min beste venninne igår, men feiga ut, litt blod ved toalettbesøk så vi avventer litt med å fortelle. Er tidlig ennå 6+6 så da skader det ikke å la ideen synke inn. Vi ble overrasket sist svangerskap også da jeg gikk på p-piller. Klage på fruktbarheten skal vi ikke, men hadde likt tanken på å få planlegge. Vi snakket såvidt om nr 2 for noen uker siden og hadde tenkt prøvingen til høsten neste år, istede kan det om alt går bra komme en liten en i august.

Så med dette blir denne graviditen litt sant.... Hjelpes..

Gratulerer så mye <3 håper alt går bra til tross blødningene. Da er vi faktisk like langt på vei... inntil videre hvertfall, med tanke på at jeg kan bli satt litt tilbake eller fram siden jeg ikke vet når jeg hadde EL.
Velkommen skal du være inn på termingruppa august 2014 :)

Har slitt veldig med å skrive innlegg her eller tenke tanken høyt.

Jeg ble gravid med spiral og dette er derfor ganske overraskende, men velkommen likevel. Nå var jeg på tidlig UL på fredag pga av blødning etter uttak av spiral samt smerter mage og frykt for ex.u. Ultralyden viste ett svangerskap i livmor og ett bankende hjerte. Og alt som det skulle. Jeg skulle egentlig røpe hemmeligheten for min beste venninne igår, men feiga ut, litt blod ved toalettbesøk så vi avventer litt med å fortelle. Er tidlig ennå 6+6 så da skader det ikke å la ideen synke inn. Vi ble overrasket sist svangerskap også da jeg gikk på p-piller. Klage på fruktbarheten skal vi ikke, men hadde likt tanken på å få planlegge. Vi snakket såvidt om nr 2 for noen uker siden og hadde tenkt prøvingen til høsten neste år, istede kan det om alt går bra komme en liten en i august.

Så med dette blir denne graviditen litt sant.... Hjelpes..
Gratulerer så masse :)
Æ har å blitt gravid, både på pilla å spiral :)
Gangen her ble æ å gravid med en gang :)
Kainn værra greit å la tanken synk inn først ja :)
Vi ska fortell folk det etter o-ul vi :)

Back
Topp