Stoooor!

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Jeg ligger godt over den røde streken på svangerskapspapirene på symfyse målene. Er det flere? Jeg føler meg høygravid allerede og er bare i uke 25 hehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja altså, du kan jo si at symfysemål på tvillinger er ikke beregnet på det skjemaet ;) når jeg var der i uke 18 hadde jeg symfysemål tilsvarende en i uke 27 :o når jeg gikk med sønnen min så lå jeg også over, men gikk bra det også, jeg var jo stor, men ikke gedigen på slutten. Du klarer det nok ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du har en stor og fin mage da!!

Den er vel på str med min :) og jeg har to stk... tjihi.

Det er så individuelt hvor stor mage man får og hvor raskt den kommer. Mine to jenter i magen ligger helt på str med enlinger på samme alder, så de er egentlig store - selv om jeg ikke har så stor mage. :)

Ja ligger også godt over streken :-P

Ligger helt langs den øverste streken, så over gjennomsnittet men ikke gedigen nei :)

Ligger laangt over streken:p.. Tipper jeg blir ganske så stor denne gangen også:p

Litt over streken her å :-) hadde en kynner mens jeg lå på sofaen istad, og da kjente jeg tydelig hvor stor livmoren var. Skikkelig gøy å kjenne at det ikke bare er magefett :-p hihi

Ligger akkurat i grenseland på den grønne feltet, og har gjort det helt fra uke 12:p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ligger over...25cm i uke 24....

Har bare målt èn gang, lå da over gjennomsnittet og akkurat innenfor normalen. Jeg ble sjokka, for jeg trodde jeg hadde "for liten" mage nesten... Har tatt så lang tid å få mage nemlig!
Det var i uke 22 eller 23...
Neste måling er i uke 27 neste uke. Er spent på hvordan stigningen har vert!:P

Ja jeg ligger over det grønne feltet også..JM sa at "dette blir nok en stor baby" og at jeg i uke 22 hadde mål som uke 24...

Jeg har ligget på streken på begge målinger.

Jeg ligger litt under, eller ligger akkurat under det grønne feltet, Har gått ned mye i vekt pga. masse kvalme og oppkast fra uke 8-ca uke 20. Jordmora var litt bekymret for at jeg hadde vokst lite, men alle prøver å slik var nomale og har begynt å legge på meg litt mer nå siste ukene, så reiner med at på neste kontroll i ligger jeg bedre ann =) Er i uke 27 nå og skal på kontroll like på nyåret :D

Eg ligg rett under den røde streken. Vokser jevnt og følger mi kurve :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp