er så utrolig tørst! drikker enorme mengder vann....

Baby nr. 2

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
er det vanelig at en føler seg skikkelig tørst heletiden?
jeg har begynt å drikke av vannflaske for mannen reagerte på at jeg konstant hadde et glass vann i handa og jeg drikker altså nå opp mot 6-7 liter vann om dagen :O er det normalt? har holdt på sånn i 2 uker nå :/ er vel anbefalt 2- 2,5L til dagen?
 
Det høres jo veldig mye ut, selv om man trenger ekstra væske i svangerskapet.

Til vanlig er vel ekstrem tørste et tegn på diabetes? Gjelder det under graviditet også?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
har spurt legen om det men han tar ingenting på alvor :/ han bare lo og sa at eg va godt hydrert da... jordmor sa ba meg gå til legen og få sjekka det.
 
Det var mye!! Hørte legen etter når du sa hvor mye?

Og hvordan går det med blæren? Hadde sittet konstant på do jeg da ;)
 
Det var mye!! Hørte legen etter når du sa hvor mye?

Og hvordan går det med blæren? Hadde sittet konstant på do jeg da ;)

ja han sa det var mye men han spurte ikkje om hvor mye jeg gikk på do. går vel mellom 5-10 ganger til dagen for å tisse men bare fordi jeg vet jeg drikker mye ikkje for at jeg må. (noen ganger kommer bare noen dråper)
så kommer han med den flotte komentaren: det er jo ikkje lenge igjen og det verste som kan skje er at babyen blir stor...
syns det er dårlig av han å ikkje ta meg på alvor., jeg har heller ikkje fått svar på blodprøvene jeg tok tidligere i uka for å teste leverfunksjon og gallesyre, noe jordmor ba han om å ta siden jeg holder på å gå i spinn for jeg klør sånn...
er veldig bekymret for den lille om hn har det bra inni der :(
 
Klør du forresten inni håndflatene og under beina?
 
Klør du forresten inni håndflatene og under beina?

er mest under beina, men og hele kroppen... jeg er alergisk mot parfyme så kan jo være en reaksjon på at jeg har hatt på meg noe med parfyme i... klør da og. men virker ikkje så tørr i huden som jeg bleier å bli da.
 
ved alvorlig svangerskapskløe er kløe under beina og håndflatene symptomer. det kan være
alvorlig for baby.
 
Det er ikke bra å være bekymret. Legen virker som en fjott. Krev svar!

Sam: Hvordan går det med deg?
Jo,jeg har lagt med rier i natt,kom inn pga avstanden til føden,men jammen tror du ikke at riene dabbet av!!! eg er så sur:(
 
Jo,jeg har lagt med rier i natt,kom inn pga avstanden til føden,men jammen tror du ikke at riene dabbet av!!! eg er så sur:(

Aww! Snurt! Da kunne de gitt deg noe stimulerende, syns jeg, slik at du slapp å reise hjem tomhendt. Alt er jo modent og klart.
 
Aww! Snurt! Da kunne de gitt deg noe stimulerende, syns jeg, slik at du slapp å reise hjem tomhendt. Alt er jo modent og klart.
Ja det syns jeg og! nå vil jeg ikke hjem. skal høre hva de sier etterhvert,jeg ligger nå her:) tror fjerdemann er en luring!
 
er det vanelig at en føler seg skikkelig tørst heletiden?
jeg har begynt å drikke av vannflaske for mannen reagerte på at jeg konstant hadde et glass vann i handa og jeg drikker altså nå opp mot 6-7 liter vann om dagen :O er det normalt? har holdt på sånn i 2 uker nå :/ er vel anbefalt 2- 2,5L til dagen?
Hvordan går det med deg?
 
Det går bedre etter telefonsamtale med føden er jeg litt roligere :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det skal jeg :) ringe med en gang eg står opp :p så får de purre på sykehuset som har vert treige meg å sende svarene på rhesus prøvene. Så håper at ting er i orden :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så bra at du ringte!!! Gi en lyd i morgen når du har fått prøvesvarene!

da ringte jo legen aldri opp igjen!!forbaska dust men etter å ringt til sykehuset fant de en løsning på å kunne gi ut svaret direkte til oss :D og leverprøvene er fine :D fikk ikkje svar på det andre da de tar lenger tid å analysere. men ringte ikkje legen i romjula så kunne jeg ringe de på sykehuset igjen :)
såååååå letta nå kan jeg slappe av og nyte jula!
 
Back
Topp