Gratis babypakker og lignende

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Genialt :) Må bare ha noe i magen først ;)

Jeg var såååå lei disse pakkene! Er kjempe spennende som førstegangs, men er bare noe ræl de sender med ;)

Men de er spennende altså! :) gøy med masse nytt når man er førstegangs :)

Hehe skulle akkurat til å spørre om det er noe man vil ha i disse....

Du kan google og se innholdet i de fleste av babypakkene på nett, jeg har bare lagt inn bestillingsskjemaene her. :)

Nais! Må ordne meg alle pakkene, haha :D Får sikkert ikke bruk for halvparten, men greit å ta med seg det man får :)

Sendte inn en haug forje helg.. fikk melding i sta om at en av pakkene var kommet på posten... får hente den i morgen å se om jeg blir skuffet eller fornøyd da!:):)

Synes også de pakkene er helt knall :)

Alltid koselig å få noe gratis :)

For å få en del av tilbudene må vi være litt lenger på vei, men vi kan jo samle dem og finne frem det som blir aktuelt for oss. :)

Jeg sniker fra juni, og låner med meg denne tråden om det er greit for deg ;)

Har fått pakken fra Goboken, og den syns jeg var veldig fin:) Men betalte ikke 49,- i porto da! Kanskje det var noe juletilbud?!

Sendte inn en haug forje helg.. fikk melding i sta om at en av pakkene var kommet på posten... får hente den i morgen å se om jeg blir skuffet eller fornøyd da!:):)

Fikk du pakke så tidlig??

Fikk du pakke så tidlig??

Fikk den fra goboken!:) der er det jo en bok man kan fylle ut ting iløpet av svangerskapet så er jo greit å få den tidlig egentlig.... Veldig fornøyd hvertfall!:)

Back
Topp