Verste dagen så langt

Mom2be

Betatt av forumet
I dag har formen virkelig vært på bunn. Var på handletur til Sverige, og FY så kvalm jeg var. Ville bare fortest mulig ut av matbutikken. Og trlttheten er helt ekstrem. I går sovnet jeg nesten stående på jobb, og i dag sliter jeg med å holde øynene åpne. Zzzz.... Vil bare sove<3

Den der sønven har kommet hit å. Øya er så tunge og sliter med å holde dem oppe... Men å sovne i tre,fire tia går ikke for da får jeg ikke sove i natt... Trur jeg...

Ikke sant... Sover så dårlig om natta fra før nå, så å legge seg tidlig hjelper hvertfall ikke da:/

Jeg å er veldig trøtt i dag! Vært i selskap hos søsteren til BF og hadde det skikkelig ubehagelig! Sitte rett opp og ned ved bordet i flere timer, og så en stund i bilen! Hadde litt klaus følelse på slutten! Godt å komme seg hjem å legge seg på sofaen!

Jeg å er veldig trøtt i dag! Vært i selskap hos søsteren til BF og hadde det skikkelig ubehagelig! Sitte rett opp og ned ved bordet i flere timer, og så en stund i bilen! Hadde litt klaus følelse på slutten! Godt å komme seg hjem å legge seg på sofaen!

Slutsomt:/ syntes bilturen til og fra Sverige var en pain in the ass i dag...

Akkurat sånn har jeg det og! Har brukt hele dagen på å vaske badet (har vært i barnebursdag litt i mellomtiden da) men ikke ferdig enda! Tar resten i morgen :P

Hehe, ikke bare bare:p hjelper ikke med en megaforkjølelse på toppen merker jeg:p

Kjenner jeg er såååå glad for at jeg slapp juleshopping og barnebursdag på lekeland idag. Da hadde jeg vært ødelagt hehe :p

Gubben sier til meg: du må ut å bevege deg det er det eneste som hjelper å få mer energi!!
Jeg burde absolutt gjort det ja! Men jeg prøver å fortelle at det er forskjell på å være trøtt til vanlig, og å være gravidtrøtt, uten at han skjønner forskjellen!! :P menmen, denne gangen håper jeg at jeg blir bedre etter uke 12, ikke værre som sist!

Back
Topp