Hvor bor vi?

Indre Østfold:)
 
Hei,

Dette er ikke presentasjonstråden/hvem er vi-tråden, bare en helt grei oversikt over hvor vi bor. Det var ett ønske om å lettere finne andre fra samme plass slik at man senere kan avtale treff. :)

Så, hvor bor du?

Noen ønsker sikkert å være mer anonyme enn å si nøyaktig by/tettsted, men si gjerne fylke om du har lyst til å si noe her. :)

Dersom noen planlegger et treff, så legg gjerne inn linken til treff-tråden deres her; http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673263/


Hva med å lage en lik oversikt som når vi har termin, bare at det er fylkene istedet for dato?
 
Hva med å lage en lik oversikt som når vi har termin, bare at det er fylkene istedet for dato?

Hmm.. Jeg kan godt summere opp det som dere har skrevet i denne tråden allerede i hovedinnlegget, men jeg er bare 4+4, så om jeg faller ut (håper jo ikke det) så får noen andre ta over tråden da? :)
 
Hmm.. Jeg kan godt summere opp det som dere har skrevet i denne tråden allerede i hovedinnlegget, men jeg er bare 4+4, så om jeg faller ut (håper jo ikke det) så får noen andre ta over tråden da? :)

Satser på at det skulle gå bra:) Hvis ikke kan jeg sikkert ta over! er ikke mer enn 5+1, men det skal jo gå bra!:=)
 
Satser på at det skulle gå bra:) Hvis ikke kan jeg sikkert ta over! er ikke mer enn 5+1, men det skal jo gå bra!:=)

:) Takk! :) Nå har jeg forsøkt å summere opp i hovedinnlegget hvert fall. :D
 
Så flink du er Lykkeliten_86 :D
Er så kjekt å ha deg med her :hug013

Takk, så hyggelig at du synes det! :) Jeg liker å ha oversikt. Vi må jo få flyttet litt ordentlig inn her synes jeg. :p <3
 
Rogaland

Kommer med nærme info etterhvert
 
Oppland! Alt jeg vil røpe riktig enda :D
 
Buskerud :)
 
Back
Topp