*** IKM uke 51 ***

IKM i dag. Har du testet :signs003 eller fått besøk av tr :smiley-angry007?

Har ikke testet enda nei, har lovet meg selv å ikke teste før om en uke på julaften :D Vanskelig men jeg er sta :D
Ingen tegn til at tanta skal komme, har hatt en del symptomer som er annerledes enn de andre gangene med falsk alarm :) Så jeg hååååper :)
Kan ikke tenke hvor skuffet jeg blir om det står "Ikke gravid" på testen om en uke :O

Har ikke testet enda nei, har lovet meg selv å ikke teste før om en uke på julaften :D Vanskelig men jeg er sta :D
Ingen tegn til at tanta skal komme, har hatt en del symptomer som er annerledes enn de andre gangene med falsk alarm :) Så jeg hååååper :)
Kan ikke tenke hvor skuffet jeg blir om det står "Ikke gravid" på testen om en uke :O

Ok. :) Da flytter jeg deg til passert IKM så får du oppdatere når du har testet (eller om dustetanta kommer).

Ok. :) Da flytter jeg deg til passert IKM så får du oppdatere når du har testet (eller om dustetanta kommer).
Det skal jeg gjøre, går det som jeg håper kommer jeg til å roooope det ut til alle her ;)

Jeg tar en ny test i morgen, på morgenurin. Skal på julebord i morgen, så må være på den sikre siden. Denne testen tok jeg i dag, etter jobb. Er 10 dpo og har IKM i dag.
ImageUploadedByBV Forum1387307738.151508.jpg

Jeg lurer på om noen kan gi meg litt veiledning. jeg skrev i går at tr kom. men det har kun vært litt mørkt blod i går og i dag. ikke sånn som det pleier. I dag har jeg vært kvalmen. Jeg føler meg ikke gravid, er redd for å ta en test og at den skal være negativ.

Jeg lurer på om noen kan gi meg litt veiledning. jeg skrev i går at tr kom. men det har kun vært litt mørkt blod i går og i dag. ikke sånn som det pleier. I dag har jeg vært kvalmen. Jeg føler meg ikke gravid, er redd for å ta en test og at den skal være negativ.

Sånn begynte mitt forrige svangerskap. Trodde jeg hadde fått TR, men det varte bare i et par-tre dager. Hadde en "kjent følelse" og tok derfor en test som var positiv. Jeg er skeptisk av natur, så jeg målte hCg hos legen med 3 dagers mellomrom og den steg som den skulle :)

hmm får vente å se i løpet av morgen dagen. Føler det ikke som jeg har gjort tidligere når jeg har blitt gravid.Pleier alltid å bli så øm i brystene, men det er jeg ikke. får nå se, kan jo være mensen er litt sen

Jeg har plutselig EL slim igjen nå i kveld jeg :o hva skjer med kroppen min om dagen? Den gangen jeg ikke tar EL tester så er syklusen bare kluss!!!! Haff.. Da får man legge inn flere aksjer og satse på en ny IKM i uke 1..

Hvordan ligger det an, IKM i dag opprinnelig. Er det ny runde eller tr eller har du testet på nytt? :-)

*Taster på app på mobilen*

Hvordan ligger det an, IKM i dag opprinnelig. Er det ny runde eller tr eller har du testet på nytt? :-)

*Taster på app på mobilen*
Ingen TR her i alle fall, men får ikke testet i dag da jeg er hos svigers ;) men testes i morgen! Har vært uten testing noen dager nå også, så blir veldig spennende :D

Her er det økende spotting. Fortsatt rosa, men mer. Blir sikkert mens.

Ingen TR her i alle fall, men får ikke testet i dag da jeg er hos svigers ;) men testes i morgen! Har vært uten testing noen dager nå også, så blir veldig spennende :D

Ok. :) Da står du på "passert IKM" så får du oppdatere i morgen. :)

Her er det økende spotting. Fortsatt rosa, men mer. Blir sikkert mens.

Dustetante. :( Jeg krysser fortsatt fingrene littegranne altså.. Kan liksom ikke gi opp helt før tr kommer på ordentlig.

Mulig du kan sette meg opp på gravid. Er redd for kjemisk og hadde en MA i uke 12 sist, så jeg tør ikke slippe jubelen løs enda :/

Fortsatt ingen mens, og ikke mer spotting heller, så da er det nok neste uke jeg har ikm.

Fortsatt ingen mens, og ikke mer spotting heller, så da er det nok neste uke jeg har ikm.

Oj! Festeblødning? Har du hatt det før?

Nei, aldri hatt.

Ikke en dråpe blod før mens når gravid. Spotting før mens når ikke gravid.

Kjenner litt vondt i lårene nå. Jeg får, praktisk nok (not), nemlig både rier og menssmerter i lårene, i tillegg til magen. Så det kommer vel. Akkurat når jeg hadde konkludert med ikm neste uke.

Back
Topp