Febermål til øre/panne

AnneMy

Juni2012 rocks
VIP
Jeg er egentlig av den gamle sorten som bare stoler på rektal måling:p
Men nå er mannen lei av å måle rektalt, og spes om natten når de sover.

Hvilke øre/panne termometer er gode?
Leste litt om brother Max 3-i-1 termometer, som hadde vunnet flere priser i England, som skulle være veldig bra. Noen som har prøvd det?

har dessverre ingen erfaring med noen slike(av nyere dato.... har solgt braun øretermometer for mange år sia og de vil je ikke anbefale :p ) men siden dette snart blir ett problem som kommer her i huset oxo så tror je at je følger denne tråden :)

Jeg leste også om.den du nevner AnneMy.
Men jeg gikk for Braun sin, og den har vært genial. Den lyser grønt så lenge det er riktig posisjon i øret, så den.måler riktig punkt.

Bestilte på apotek1 tror jeg det var.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

har dessverre ingen erfaring med noen slike(av nyere dato.... har solgt braun øretermometer for mange år sia og de vil je ikke anbefale :p ) men siden dette snart blir ett problem som kommer her i huset oxo så tror je at je følger denne tråden :)
Tror nok Braun sine er annerledes nå ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Regner med de har forbedret seg litt etterhvert, men må sette meg grundig inn tror jeg. Koster såpass mye at jeg vil ikke kjøpe noe som ikke måler riktig.

Jeg leste også om.den du nevner AnneMy.
Men jeg gikk for Braun sin, og den har vært genial. Den lyser grønt så lenge det er riktig posisjon i øret, så den.måler riktig punkt.

Bestilte på apotek1 tror jeg det var.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Hva som gjorde du valgte akkurat det?
Er det bare til øre? Er den nøyaktig?

Microlife pannetermometer er den som er kommet best ut i test, også over rektal faktisk. Har den selv og er veldig fornøyd. Kan også måle temp. I luft

Hva som gjorde du valgte akkurat det?
Er det bare til øre? Er den nøyaktig?
Tja, tror det var at den sier fra om posisjonen i.øret blir riktig.
Og at flere som svarte på tråden min på generelt hadde kontrollert den.opp mot rektalt og fått ganske nøyaktige mål.

Heter Braun thermoscan irt 4520/4020
1387301612054.jpg

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Tja, tror det var at den sier fra om posisjonen i.øret blir riktig.
Og at flere som svarte på tråden min på generelt hadde kontrollert den.opp mot rektalt og fått ganske nøyaktige mål.

Heter Braun thermoscan irt 4520/4020
Vis vedlegget 43807

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Takk for tips:)
Da må jeg bare sette meg litt inn i de forskjellige før jeg bestemmer meg. Ikke lett å velge:p

Back
Topp