Mammabukser

s.m.å.e.n

Glad i forumet
I dag må jeg inn til byen for å kjøpe mammabukser.... Er ikke babymage, men er så kvalm at jeg tåler ikke ha noe som strammer over magen, og buksene mine er plutselig blitt veldig stramme! Flere som har begynt med mammabukser?

Har ikke begynt med mammabukser enda, men det strammer bra over magen med mine vanlige bukser noe som er veldig ekkelt og ubehagelig.

Kan jo bruke litt løse skjørt eller hverdagslige kjoler istedenfor bukse? :) det gjorde jeg med forrige, utrolig behagelig :)

Buksene er ikke stramme ennå, men de sklir ned under magen hele tiden. Må nok rote frem gravidbuksene snart. Sist var jeg vel 4-5 mnd på vei før jeg trengte å ta dem i bruk:/

Jeg kjøpte meg en av samme grunn som deg :)

Jeg har gått opp litt i det siste, så de vanlige buksene mine begynte å bli litt små trange... så siden jeg ikke gadd å kjøpe meg nye olabukser nå så kjøpte jeg meg mammabukser:)

Jeg har! ;) ubehagelig å ha bukser over magen nå... Er i min 9. Uke nå...

Jeg har tatt GBP for 1,5 år siden å har tatt av 55kilo..!! Så buksene jeg har nå har lenge vert "en smule" for store.. Men nå har jeg tatt av 2 kilo etter positiv test så velger nok å kjøpe mammabuser nå istedenfor nye vanlige..

Buksene strammer her også. Er bare 5 uker. Syns de virker litt strammere når jeg drar dem over hoftene også :(

Ikke noe mammabukser ennå da ...

Aldri brukt sånne mammabukser før jeg, men kjenner at mine egne begynner å stramme en del nå. Hvordan er disse mammabuksene da? Er de fine på, eller henger de bare og slenger?? Er veldig glad i helt stramme bukser, siden jeg har veldig tynne legger og ankler. Noen som har noen tips til fine mammabukser?

I dag må jeg inn til byen for å kjøpe mammabukser.... Er ikke babymage, men er så kvalm at jeg tåler ikke ha noe som strammer over magen, og buksene mine er plutselig blitt veldig stramme! Flere som har begynt med mammabukser?

Jeg bor i en ganske liten by, så tør ikke gå og handle mammaklær enda i tilfelle noen kjente ser meg... Så får vente litt til. Men behovet er der, men bruker foreløpig en strikk i knappehullet, det hjelper litt... Men alt som er på magen er ubehagelig!

Jeg bor i en ganske liten by, så tør ikke gå og handle mammaklær enda i tilfelle noen kjente ser meg... Så får vente litt til. Men behovet er der, men bruker foreløpig en strikk i knappehullet, det hjelper litt... Men alt som er på magen er ubehagelig!

Du kan jo bestille på nett ;)

Hehe ja har tenkt tanken. Men aner jo ikke hvordan buksene er (store/små/lange osv). Bruker vanligvis smale bukser og har litt lange slanke bein (sånn at bukser vanligvis blir for korte og vide).

Det er sant.. Jeg har ikke peiling på dette her, så :p tror faktisk jeg heller skal bestille meg noen finer tightser jeg!

jeg syns utebuksa på jobb har blitt litt trangere, var på vekta i dagtidlig, og har gått opp biiiiittelitt, men under 1kg, så antar at det er mest fordi jeg sikkert er litt oppblåst.
var i skapet og lette frem de gamle gravidklærne mine her, var noen tightser og et par topper, så tror jeg skal handle litt nytt etterhvert. Men håper å kunne drøye det en stund til. :)

Sist brukte jeg mest tights. Hadde to mammabukser sånn når jeg måtte se litt ordentlig ut, men ellers gikk det i tights;)

Jeg har på meg gravidtights :)

Er egentlig SÅ ferdig med tights, men har kastet opp i 3 dager i strekk nå, så noe annet er uaktuelt! :p

Back
Topp