3. søndag i advent

God kveld!:)
Vi lurte oss ut for å kjøpe julestjerner og juletre i dag. Når vi kom hjem, fikk mannen sjuka og har vært sengeliggende siden. Faaader asså!! One to go..:(
Vesla er nettopp lagt og jeg skal kose meg med julebrus, strikking og Santa Clause-filmen. ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Uff.... stakkars...
Håper du slipper unna. Gikk mer enn 48 t også :-(

Har vært med søstrene mine og barna idag. Alle barna fikk lekt ute. Deilig. De sovnet på et blunk idag. Mina driver å får hjørnetennene ser det ut til. 2 stk... tann 13 & 14.... bare noen igjen... takk og lov :-)

Nå er det ikke mange dager til jul jenter ;-)

Er dere ferdig å handle presanger?
Har igjen til 2 stk og en bursdagspresang :-)
Tror jeg har pakket inn typ 40 pakker... kjedelig !
Nå er det Castle på tvNorge,spennende :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Ja han var superopplagt og ble veldig glad for å møte nissen i dag og :)
Da er vi ferdige med alle gavene som må sendes i morgen og er klare for å hente oss mat for å ta med hjem!
Deilig å få gavene i hus ja :D ...nå er jeg ferdig med alle, bare mannen igjen, og 15 å pakke inn :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha..Nei, det gjør han absolutt ikke!! Noen heeelt andre lyder fra han. Usj!!:p

Tenkte meg det :P du får holde deg lagt unna han ;):P

☆★hilsen meg★☆

Uff.... stakkars...
Håper du slipper unna. Gikk mer enn 48 t også :-(

Har vært med søstrene mine og barna idag. Alle barna fikk lekt ute. Deilig. De sovnet på et blunk idag. Mina driver å får hjørnetennene ser det ut til. 2 stk... tann 13 & 14.... bare noen igjen... takk og lov :-)

Nå er det ikke mange dager til jul jenter ;-)

Er dere ferdig å handle presanger?
Har igjen til 2 stk og en bursdagspresang :-)
Tror jeg har pakket inn typ 40 pakker... kjedelig !
Nå er det Castle på tvNorge,spennende :-) :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Jepp, ferdig med gavene, bare mannen igjen ;) kjøper en genser eller noe, vi har kjøpt oss tv i julegave til oss selv nemlig ;)
Ikke lenge igjen til jul nå :D :D :D helt surrealistisk hvor fort desember forsvinner når man har barn som fyller dagene! :eek: ;)

Haha, ja, jeg har alltid vært SÅ pertentlig når jeg har pynta pepperkakehus, sortert ut non-stop og laga mønster og greier....not anymore!!!
Rart det der, men når man får barn er det plutselig ikke viktig med et perfekt pepperkakehus lengre, og man blir jo SÅ superstolt fordi hun klarer å stable noen klissne seigmenn på huset :rolleyes: ;)

Haha ja sånn var jeg å..alltid likt å gjøre sånt perfekt..men som du sier, man blir jo så stolt av disse små uansett hva de får til:P:rolleyes: og jeg (eller vi) har allerede fått 3 gaver fra barnehagen som Emira og Liana har laget..helt sykt vanskelig å vente til julaften med å åpne de:eek:

☆★hilsen meg★☆

Jepp, ferdig med gavene, bare mannen igjen ;) kjøper en genser eller noe, vi har kjøpt oss tv i julegave til oss selv nemlig ;)
Ikke lenge igjen til jul nå :D :D :D helt surrealistisk hvor fort desember forsvinner når man har barn som fyller dagene! :eek: ;)

Ja,sant. Tiden flyr..
Åh så deilig med en ny tv da :-)

Blir koselig med julaften. Gleder meg til askepott :-) og sist,men ikke minst : grevinnen og hovmesteren :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha ja sånn var jeg å..alltid likt å gjøre sånt perfekt..men som du sier, man blir jo så stolt av disse små uansett hva de får til:P:rolleyes: og jeg (eller vi) har allerede fått 3 gaver fra barnehagen som Emira og Liana har laget..helt sykt vanskelig å vente til julaften med å åpne de:eek:

☆★hilsen meg★☆
Vi har også fått gave som Hermine har laget, er SÅ spent!!! :D

Ja,sant. Tiden flyr..
Åh så deilig med en ny tv da :-)

Blir koselig med julaften. Gleder meg til askepott :-) og sist,men ikke minst : grevinnen og hovmesteren :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Hihihi, er så bra at noe av det beste med julen er tv-programmene :rolleyes: :p ;)

Æsj, kolakakene mine ble bare helt tørre og smuldrete :( aner ikke hva som skjedde, for har laga de i 8 år nå :p ...men alle smulene ble til punsjboller i stedet :D

Vi har også fått gave som Hermine har laget, er SÅ spent!!! :D

Haha ja jeg å! Er nesten de gavene jeg har gleda meg mest til :P fikk jo den morsomte nissen av Emira i fjord.. hahah.. må bare legge ved et bilde :P:D

Øya og nesa er kansje litt merkelig plassert, men syns den hadde sin sjarm :rolleyes::D
1387140182131.jpg

☆★hilsen meg★☆

Nei æsj så kjipt da :( Dere var jo nesten ute av det, so close! ...kanskje han tilogmed rakk å spre gleden :p

Kos deg med julebrus og julefilm :)

Offh, ja. Heldigvis takka vi nei til.middag hos svigermor i dag, hvor svigerinna mi med fem barn også skulle. Hoih! Er glad de slipper den iallfall. De hadde ikke blitt ferdig før jul.:)

Offh, ja. Heldigvis takka vi nei til.middag hos svigermor i dag, hvor svigerinna mi med fem barn også skulle. Hoih! Er glad de slipper den iallfall. De hadde ikke blitt ferdig før jul.:)

Haha,huff,nei de hadde nok ikke satt spesielt stor pris på den julegaven :p

Men det med omgangssyken og 48 timer.
Hvorfor tenker dere at man er over faren om man ikke selv har blitt syk etter 48 timer?
Det er jo 48 timer etter siste symptom at den som er syk kan være smittsom, og da vil det jo naturligvis kunne ta ytterligere lengre tid før det slår ut hos den som måtte bli smittet?

Hvorfor tenker dere at man er over faren om man ikke selv har blitt syk etter 48 timer?
Det er jo 48 timer etter siste symptom at den som er syk kan være smittsom, og da vil det jo naturligvis kunne ta ytterligere lengre tid før det slår ut hos den som måtte bli smittet?

Ja, tenkte jeg også på..også kan det jo gå noen dager fra man er smittet, til det bryter ut..er det ikke 1-3 døgn ellet noe?

☆★hilsen meg★☆

Jeg tenker ikke at faren er over, men til lengre tid det tar at man ikke er syk - jo større håp har man jo for å slippe unna dritten.:) Er smertelig klar over at jeg er utsatt de kommende dagene, selv om jeg satser på at viljestyrken min holder meg frisk.;)

For meg er den en psykisk greie. Har sånn angst for omgangssyken at jeg føler meg både engstelig og konstant kvalm i de 48 timene. Når jeg tenker at faren er over kan jeg slappe av, sove og spise ;) Men som regel gjelder den frykten for at Hermine skap bli syk, og OM hun har det med seg hjem fra bhg vil hun jo bli syk innen 48 timer siden hun sist var i bhg!

For meg er den en psykisk greie. Har sånn angst for omgangssyken at jeg føler meg både engstelig og konstant kvalm i de 48 timene. Når jeg tenker at faren er over kan jeg slappe av, sove og spise ;) Men som regel gjelder den frykten for at Hermine skap bli syk, og OM hun har det med seg hjem fra bhg vil hun jo bli syk innen 48 timer siden hun sist var i bhg!

Ja men så lenge man har smitten i hus kan det ta lengre tid. La bare merke til at flere mente faren var over etter 48 timer, og fikk det ikke helt til å stemme.

Ja men så lenge man har smitten i hus kan det ta lengre tid. La bare merke til at flere mente faren var over etter 48 timer, og fikk det ikke helt til å stemme.
Viruset kan leve 6 dager på overlfater i huset, så om man ikke har vasket godt nok kan man bli smittet i nesten ei uke :eek:

Back
Topp