Har dere fått snø?

Kåbbåi

Glad i forumet
*MIA*
Her er det ikke noe snø.
Hadde bittelitt snø på fredag (? mulig det var torsdag),
men det var bare en knapp millimeter og ikke noe som ble liggende.
Har en i hus som venter på snøen. Vil ut å ake, lage snømann osv.
Jeg håper bare den er tørr og fin når den kommer.
Vil ikke ha slaps. Og ikke glatte. Veldig redd for å ramle nå som jeg er gravid.
Og så vil jeg ha hvit jul. Trenger snø for å få julestemning.

Hadde et skikkelig snøfall forrige helg, men det meste regnet bort i løpet av uka. Nå har det kommet litt igjen, så vi får se om den blir liggende. For min del trenger jeg ikke snø annet enn mellom 23 des og 1 januar :p

Her har vi hatt litt snø to ganger, men det forsvinner like raskt som det kommer...
Ønsker meg såå sterkt en hvit jul, tror det er mange år siden vi har hatt det her! Som regel regner det, og snøen kommer utpå nyåret...

Har kommet litt et par ganger, men blitt borte etter et par dager.. Syns snart det kan komme såpass at det blir liggende, er så mørkt og stusslig ute:(..
Håper ihvertfall på hvit jul, ikke minst fordi frøkna skal få nytt akebrett i julegave;)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har fått masse snø :)

Hadde såvidt det var noe på fredag. Kunn godt tenkt meg snø snart, har to gutter som syns skitrening uten å gå på ski begynner å bli litt kjedelig:p

Vi har hatt sne siden oktober :) :) :) veldig uvanlig at det kommer så tidlig og blir liggende, men helt Hærlig når mørketiden er kommet :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Null snø og null julefølelse, skikkelig kjedelig:(

13.04.14 tre skal bli fire <3

Fikk snø i helgasom var, våknet i dag til bar bakke :( æsj, det ser så skittent ut!

Her er det kommet snø nå:).. Kom vel for ei uke sia, ligger rundt 20-30cm på bakken nå:).. Koslig med snø til jul, å stas for de små:D

Her var det ca 10-15 cm, så regnet- og smeltet det meste bort i løpet av i går og dagen før.
Håper det kommer mer, det blir så koselig da :love2

Back
Topp