Livmor

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Ja, så lurer jeg på noe rart igjen da ;)
På ul-bilder, er det det svarte som er livmora, sant? I såfall synes jeg at livmora mi er stor i forhold til på andre sine bilder. Fosteret tar jo liksom bare en bitteliten plass.., synes også den har så rar form. Hahaha... alt jeg får meg til å spørre om altså, men har tenkt litt på dette ;) hvorfor er det sånn??

Har du bilde av UL bildet?
Om livmoren eller foster sekken er misformet ville legen sagt ifra om det så den er nok normal :)
Å størrelsen kan nok variere litt, livmoren er den ovale formen som fostre ligger inni.

ImageUploadedByBV Forum1386996443.016254.jpg

Synes bare fosteret har så god plass :p men verken fosteret eller plommesekken(?) er misformet. Gynekologen sa heller ingenting om det

Vis vedlegget 43484

Synes bare fosteret har så god plass :p men verken fosteret eller plommesekken(?) er misformet. Gynekologen sa heller ingenting om det

Men du sammenlikner med andre som har tatt like tidlig UL som deg? Fosteret er jo veldig lite i starten. :-) Jeg tror ikke du skal tenke på det når gynekologen har sagt at alt er bra.

*Taster på app på mobilen*

Jeg googlet kjapt "7 weeks ultrasound".

Dette kom opp, og jeg synes det ligner veldig på bildet ditt:

1387005101651.jpg

*Taster på app på mobilen*

Gynekologen kan også zoome inn på ul bilder, så av den grunn kan din livmor se stor ut, og kanskje en annen sin se liten ut, selv om de er like store.

Folterte måler nok ikke mer enn ca. 0,5-1 cm på bildet ditt, så da kan du tenke deg at livmoren heller ikke er så svær, det er bare zoomet inn :)

Hehe, jaa... Bare jeg som er hysterisk og uerfaren :) hun sa jo alt så fint ut, så da gjør det vel det. Fosteret var 9mm, så ikke store saken nei :)))

Men takk for svar damer :D

Ser helt perfelt ut det der :) fin form på livmoren og et fint liiite foster der :) de har litt god plass i bynnelsen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp