Fler som ikke ble planlagt gravide?

Mom2be

Betatt av forumet
Vi hadde tenkt å vente to-tre år til med nestemann, men jaggu blir det ikke en nå:) har gått på cerazette, men den gjorde visst ikke jobben sin denne gangen. Men vi er super glade og gleder oss veldig:D overraskelsen tok litt lenger tid å ta inn denne gangen, men nå har det sunket inn, og vi er klare for at vår datter skal bli storesøster:)

Her var det ikke planlagt i det hele tatt. Er ikke engang sammen med barnefar. Han er IKKE happy!
Så det var nok et uhell her, gitt..

Her var det ikke planlagt i det hele tatt. Er ikke engang sammen med barnefar. Han er IKKE happy!
Så det var nok et uhell her, gitt..

Han får bare bli happy. Han var vel med på leken han også.

Det står ikke i min makt, dessverre...
Akkurat nå ser det veldig mørkt ut, men....

Mannfolk.... Da får han bare være sur da. Kos deg med spiren i magen og ikke la han ødelegge. Her han som går glipp av å være del av det mest fantastiske i verden, nemlig å bli forelder. <3

Mannfolk.... Da får han bare være sur da. Kos deg med spiren i magen og ikke la han ødelegge. Her han som går glipp av å være del av det mest fantastiske i verden, nemlig å bli forelder. <3

Håper jo han snur etterhvert! Men om ikke så får jeg takle det alene. Det skal nok gå fint det å <3

Jeg gikk på cerazette når førstemann meldte sin ankomst, men denne er er ett resultat av "vi slutter på cerazetten og tar det som det kommer". :) Var forberedt på at det kom til å ta litt tid grunnet diverse grunner, men 2mnd uten pillen var visst nok. :)

Første vår var ikke planlagt, men han var ikke ikke planlagt heller.
Jeg hadde vært av pillen noen månder for jeg ble så kvalm av den, så vi telte heller dager, var bombe sikker på syklusen min. Uken for EL advarte jeg samboeren min om at dersom han ikke var klar for barn så fikk han holde fingrene langt unna den uken.

Lysten tok over og han sa at det som skjer det skjer. Jeg var jo klar for barn, og vi hadde snakket om det, men han var ikke helt klar. 3 uker etter satt jeg med en positiv test, han syns det var litt dårlig timing, og syns det var litt skummelt, men han blei jo kjempe glad.
Denne lille spiren som er i magen nå, er veldig god planlagt, å nå gleder han seg til å bli pappa til nr 2.
Han gleder seg mer nå, fordi nå vet han hva han kan forvente. :D

Denne var nok planlagt ja, men jeg har en sønn fra før som ikke har vært planlagt. Da var jeg ung, og ikke sammen med faren. Men veldig klar fra første stund!

Ikke planlagt her nei! Har en gutt som no e fem mnd så hadd nå tenkt å vent ei stund me neste mann egentlig ja...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her va ingen av mine planlagt.... nr 1 va OOOOPS og no e nr 2 Ops, vi gjorde det igjen ! :-P
Men så velkommen va jenta mi og så Velkommen e nr 2 å :-) <3

Jeg var å fjerna spiralen i går, er vist 5+6 uker på vei. Så planlagt er det absolutt ikke, hadde snakka om å starte prøving på nr 2 neste høst..

Nr 1 var heller ikke planlagt, da gikk jeg på p-pillen. Får vist ikke anledning til å planlegge vi..

Back
Topp