*** Hei hei! ***

Hurra, så koselig at du endelig flytter inn her :) Gratulerer så mye igjen ;D

Tusen takk! :)

Ja, jeg fant ut at nå var det på tide å snike seg inn hit. Hodet begynner å tro på det.
 
Velkommen og gratulerer!:) Krysser alt av fingre og tær på at det går bra!

Jeg hadde noen få tester igjen av de du hadde tatt, måtte for morro skyld teste ut en i dag. Den viste negativ!!! Heldigvis hadde jeg en CB som viste positiv med en gang - hjerte satt godt oppe i halsen!
 
Velkommen og gratulerer!:) Krysser alt av fingre og tær på at det går bra!

Jeg hadde noen få tester igjen av de du hadde tatt, måtte for morro skyld teste ut en i dag. Den viste negativ!!! Heldigvis hadde jeg en CB som viste positiv med en gang - hjerte satt godt oppe i halsen!

Oj, så ekkelt! :confused: Bra du hadde en CB også da ja. :)

Tusen takk! :) Jeg håper også det er denne gangen spiren sitter. :D
 
Oj, så ekkelt! :confused: Bra du hadde en CB også da ja. :)

Tusen takk! :) Jeg håper også det er denne gangen spiren sitter. :D

Skal love deg jeg var rask til å rive opp pakken! Er jo veldig usikker da første testen var veeeeldig svak..... og er ikke kvalm eller noe i dårlig form, litt ømme bryster bare men det har jeg hatt før uten å være gravid også! Så når den viste negativt så stakk det skikkelig! Veldig glad jeg har bestilt time for tidlig UL (selv om det ikke er før i jan.. men tiden går jo fort!!!)
 
Skal love deg jeg var rask til å rive opp pakken! Er jo veldig usikker da første testen var veeeeldig svak..... og er ikke kvalm eller noe i dårlig form, litt ømme bryster bare men det har jeg hatt før uten å være gravid også! Så når den viste negativt så stakk det skikkelig! Veldig glad jeg har bestilt time for tidlig UL (selv om det ikke er før i jan.. men tiden går jo fort!!!)

Jeg tror også jeg hadde blitt livredd med negativ test ja, selv om jeg synes jeg har litt symptomer så kan det jo like gjerne være før tr-symptomer også. Sånn egentlig, så at kroppen oppfører seg rart nå tenker jeg ikke at bekrefter at spiren er i livet. :confused:

Spennende med tidlig UL i januar ja. :) Jeg tror også jeg vil på tidlig UL, men venter nok med å bestille til over nyttår. Vil gjerne se at hjertet banker. <3
 
Jippi, endelig e du her :D
Velkommen så masse :)
Gler mæ t å følg dæ videre i svangerskapet å få gode råd av dæ :D
Å gler mæ t svaret imårra :)
 
Gratulerer så masse her å ja :dance011:gen014
 
Jippi, endelig e du her :D
Velkommen så masse :)
Gler mæ t å følg dæ videre i svangerskapet å få gode råd av dæ :D
Å gler mæ t svaret imårra :)
Gratulerer så masse her å ja :dance011:gen014

Hihi.. Får jeg dobbelthilsen? :D

Skal du få gode råd av meg? :p Du er jo eksperten på dette da. ;) Selv om jeg leser fort da. *Fnis*.

Tusen takk for velkomsten! Håper jeg blir her helt til august sammen med dere! <3
 
Gårsdagens test øverst, dagens test nederst:
upload_2013-12-13_8-1-27.png


:D
:wav

I dag er jeg 14 dpo, 1 dag over IKM og dette er rekord. Så sterk strek har jeg aldri fått før, og jeg har aldri kommet meg til 14 dpo med positive tester og høy temperatur.

JIPPI!!! :love7
 
Så kjekt at du kom inn hit. Kjekt at så mange fra FS kommer inn hit nå. Som du sier, mange kjente nick. Ble tidlig jul i år :D

Testen i dag er jo mye sterkere en i går, jippi :D

Må gratulere deg en gang til. Dette var så kjekt, sitter her å jubler :p
 
Så kjekt at du kom inn hit. Kjekt at så mange fra FS kommer inn hit nå. Som du sier, mange kjente nick. Ble tidlig jul i år :D

Testen i dag er jo mye sterkere en i går, jippi :D

Må gratulere deg en gang til. Dette var så kjekt, sitter her å jubler :p

Tusen takk! :D

:) Ja, nå er testen endelig medium sterk. Hittil har den vært på svak-skalaen ("usynlig", ultrasvak, mannen-ser-den-svak, svaksvak, svak) og nå er den plutselig medium! :D ;) *Fnis*

Jeg sitter og gliser, klarer ikke å slutte. Det har nok ikke helt nådd topplokket, sånn på ordentlig, riktig enda. Hvert fall ikke hos mannen.
 
Kan jeg få spørre hva du jobber som? Du har så mye tid til å teste hehe
 
Kan jeg få spørre hva du jobber som? Du har så mye tid til å teste hehe

Hahaha.. Jeg tester på jobben og jeg altså. :p Alle EL-tester har jeg tatt før lunsj, så de tar jeg kl. 11, og da blir det jo ofte på jobben jeg har gjort. Jeg har heldigvis kontor rett ved siden av et toalett i enden av en gang. Så det er nesten aldri noen som er der, så da kan jeg fint holde på. :p

Men nå i det siste har jeg ikke jobbet 100 %, så i det siste har jeg både jobbet litt sånn delte dager og jeg har hatt en del hjemmekontor. :) Skal nok jobbe litt mer til våren igjen tror jeg, vi holder på å lage avtaler for våren for meg nå.
 
Fikk svar på onsdagens blodprøve nå, hcg hadde økt med 9 ganger fra mandag 10 dpo til onsdag 12 dpo!!!! :D

upload_2013-12-13_13-26-59-png.43438
 
Back
Topp