*** Hei hei! ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Jeg har sneket her noen dager, men tror kanskje jeg skal flytte inn her nå. :)

Jeg synes det er fryktelig skummelt, for jeg trives utrolig godt på Før svangerskapet og jeg er redd for at jeg skal miste spireliten. Jeg har hatt tre kjemiske svangerskap siden vi begynte å prøve i juni (kjemisk graviditet = mistet før man er 5 uker på vei). De har alle endt så tidlig at jeg ikke rakk å stikke over på terminforum. Denne syklusen har jeg fått Crinone (progesteron) av fastlegen, som jeg har tatt fra 5 dpo (og skal ta til jeg er 11-12 uker på vei). Det er vist at det kanskje kan bidra til at man får et fullgått svangerskap etter tre eller flere SA'er, det er derfor jeg har fått det. Det er heller ikke dokumentert skadelig effekt av å bruke Crinone. :)

Og nå har jeg hatt svake streker på billigstrimlene siden 8 dpo (da var den ikke synlig på bilde, men synlig i virkeligheten), og jeg har fått positiv CB digital med uke 1-2. Testene ser ut til å bli bittelitt sterkere for hver dag, men jeg synes det går litt tregt. :p Utålmodig.

Jeg er fortsatt bare 13 dpo, men i dag er IKM-dagen min. Tempen er fortsatt høy og testen er fortsatt positiv. Ingen tegn til blod. Så da begynner jeg å tro at dette kan gå bra. Tidligere har testene hatt streker i max 2-3-4 dager, rundt 9-12 dpo, og da har det vært gjerne 2 dager med stigning i styrken på streken før det igjen blir ultrasvake streker før de blir negative. Tempen har falt 11-12-13 dpo, og blødningen kommer 13 eller 14 dpo.

Legen ville kartlegge denne gangen i tilfelle dette var enda en kjemisk. De andre rundene rakk jeg ikke å gå til legen og ta blodprøve. Så denne runden har jeg tatt blodprøve på mandag/10 dpo, (hcg var 6,1) og i går/12 dpo, (har ikke fått svaret enda, skal få det i morgen).

Så da setter jeg en forsiktig fot inn hit, men venter litt med å flytte inn på terminliste osv. :)

EL-termin blir 25. august 2014. <3


pp-6-alle-testene-jpg.43195


CB digital, fra formiddagsurin 11 dpo:
imageuploadedbybv-forum1386673359-440876-jpg.43118


Og jeg forstår at dette ser ut som den rene og skjære galskap for de av dere som ikke kjenner meg fra FS, men etter å ha hatt flere kjemiske så har jeg blitt gal. :p :smiley-angelic006

Vanligvis er jeg fornuftig, men nå er jeg håpefull og spent. <3

Lille spire, klor deg fast! :love7


Jeg har også funnet en oversikt for å se hvordan svangerskapet mitt skal "se ut", og føler at det er skjebnen at hjertet skal begynne å banke på juleaften. Det er tidenes aller beste julegave om denne spiren blir værende hos oss til termin. <3

upload_2013-12-12_17-12-47.png

(Jeg har ordnet sånn at det er så kort tid mellom første dag i siste menstruasjon og EL, siden EL kom utrolig tidlig denne syklusen. Jeg er helt sikker på EL-dag fordi jeg både tok EL-tester, tempet og var på UL rett etter EL hos privat gynekolog for å sjekke at alt var i orden etter tre kjemiske graviditeter).
 
Vel, hei på du ;)
Velkommen inn, satser hardt og sterkt på at denne spiren sitter hele veien til mål!
(tipser om at crinone kan gjøre slimhinnene dine litt skjøre, så om du blør litt, kan det være applikatoren som gjør det)

*klemme på*
 
Vel, hei på du ;)
Velkommen inn, satser hardt og sterkt på at denne spiren sitter hele veien til mål!
(tipser om at crinone kan gjøre slimhinnene dine litt skjøre, så om du blør litt, kan det være applikatoren som gjør det)

*klemme på*

:) Takk! Det håper jeg og.

Jeg har fått litt rosa klumper i starten, så da fant jeg heldigvis raskt ut at det var normalt. :) Greit med påminnelse nå så jeg ikke blir superstresset om det dukker opp på nytt ja. :D Håper jeg må ut og handle noen nye bokser med Crinone neste uke. Kjøpte bare én eske i første omgang (dyrt ja! :eek:) Men nå er det absolutt mitt høyeste ønske å bruke pengene på tre bokser til! :D

Digger at du er gruppeansvarlig her! :cool:

Takk for god klem! :)
 
Åh :) krysser masse for at spiren klorer seg fast!! ;-) endelig går det nok bra skal du se ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
:) Takk! Det håper jeg og.

Jeg har fått litt rosa klumper i starten, så da fant jeg heldigvis raskt ut at det var normalt. :) Greit med påminnelse nå så jeg ikke blir superstresset om det dukker opp på nytt ja. :D Håper jeg må ut og handle noen nye bokser med Crinone neste uke. Kjøpte bare én eske i første omgang (dyrt ja! :eek:) Men nå er det absolutt mitt høyeste ønske å bruke pengene på tre bokser til! :D

Digger at du er gruppeansvarlig her! :cool:

Takk for god klem! :)
Crinone er svindyrt :eek:
Har ikke tall på hvor mange penger vi har brent av på progesteronstøtte de siste årene :p
Også sånn passe næsti med rester osvosv.. ja, du vet :p

Ja du, jeg blir her til lillemann kommer, da må jeg ut i perm en stund (meeen da har jeg jo privatbrukeren da ;) )
 
Crinone er svindyrt :eek:
Har ikke tall på hvor mange penger vi har brent av på progesteronstøtte de siste årene :p
Også sånn passe næsti med rester osvosv.. ja, du vet :p

Ja du, jeg blir her til lillemann kommer, da må jeg ut i perm en stund (meeen da har jeg jo privatbrukeren da ;) )

Hihi.. Crinone er klineri ja. :p Nei, men de pengene spiller jo til slutt ingen rolle, tenk når lillemann kommer snart! :D Privatbrukeren er fin da ja, jeg var bare overrasket over at du er gruppeansvarlig her inne og så er ikke Skravletråden klistret på toppen. laughing7

Det er jo så kort tid til terminen din nå! :D :love7
 
Åh :) krysser masse for at spiren klorer seg fast!! ;-) endelig går det nok bra skal du se ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

:D Tusen takk! Jeg håper det. :)
 
Hei hei

Det var på tide :p

Velkommen skal du være.

Hmm..
Kanskje jeg også skal lage en presentasjons tråd.

Ja, litt treg er jeg jo da. :p Og jeg skal nok bruke helgen på å ta med meg flyttelasset fra FS så jeg har ikke offisielt flyttet ut derfra enda, bare er midt i flytteprosessen ett par dager. :smiley-angelic006

Ja? Det må du vel? :D Vi lister oss da ikke stille inn noe sted vi? :p
 
Gratulerer så MYE Lykkeliten!!! :D Såååå koselig at det endelig går rette veien :D
 
Gratulerer så MYE Lykkeliten!!! :D Såååå koselig at det endelig går rette veien :D

Tusen takk!

Veldig tidlig enda, men mye bedre utvikling enn noen gang før - så da har jeg bestemt meg for at det er lov å håpe. :) :D Første nedtelling er til neste fredag, 5+0, for da er jeg forbi grensen for kjemisk graviditet hvert fall. :happy093
 
Enn at vi er i samme terminforum?!?!?! Weeeee grattis igjen <3
 
Enn at vi er i samme terminforum?!?!?! Weeeee grattis igjen <3

Ja!! Det er så gøy!! <3 <3 Takk igjen! ;)

Skikkelig rush av positive tester på FS den siste tiden så det er jo blitt den fantastiske gjengen her på august! <3 :) Da er det litt tryggere for meg å sette en fot her allerede, hvis ikke hadde jeg nok ventet noen dager til. :)
 
Åååå! Så gøy å se at du har tatt steget og satt en fot (eller en tå) inn her på terminforumet! Jeg hører ikke til her, men nå var det så mange kjente og kjære nick her inne, at jeg kommer nok til å følge med dere også ;)


Igjen, gratulerer SÅ masse! :D :D :D
 
Åååå! Så gøy å se at du har tatt steget og satt en fot (eller en tå) inn her på terminforumet! Jeg hører ikke til her, men nå var det så mange kjente og kjære nick her inne, at jeg kommer nok til å følge med dere også ;)


Igjen, gratulerer SÅ masse! :D :D :D

Tusen takk! :) Ja, jeg synes jeg kunne begynne å bevege meg litt her inne. Jeg er jo spent og nysgjerrig, og da er det bedre å snoke her på august enn på FS om gravid-tingene. Synes jo selv det var litt vondt i hjertet hver gang noen laget en tråd på FS som helt klart burde vært på terminforum (selv om jeg skjønner det også altså, frykten for å flytte ut :p). Og jeg tenker at jeg straks begynner å lure på ting og tang så da bør jeg være her. laughing7

Ja, her på august har det jo flyttet inn utrolig mange fra FS. Virker som julenissen bestemte at FS-gjengen skulle få et lite gravid-rush nå. <3 Kjempehyggelig at du snoker og heier på oss! :D
 
Hipp hurra igjen for deg! :)
 
Back
Topp