Uke 50 skravel

Kjenner til den med frem og tilbake, blir en del turer på oss fremover også... Vi flytter fra vestlandet til østlandet, ca 6 timer med bil (ikke festlig for ei på 3 år). Har valgt vekk flyttebyrå (altfor gniene, hehe :P ), leier liten lastebil og kjører selv, derfor jeg prøver å bli kvitt mest mulig. De fleste møblene har vært flyttet med mange ganger allerede og begynner å bli noe slitne (konstant på flyttefot siste 4 årene), så blir en del fornying når vi kommer på plass i nye huset :)
Ai 6t er jo litt kjørevei!

Vi har ikke flytta på nesten 10år, så prosessen vår tok ganske lang tid. Herregud så mye man ha samlet opp! Flyttelasset vårt er nå på vei, har sovet på sofaen i natt med dunjakke til sambo som dyne. Skikkelig luksus liv :P

I dag skal jeg på ammekurs før vi det nedover til den nye leiligheten.

Er dødsulten, kvalm å trøtt... Venter på at kl skal bli hall ni sånn at jeg kan kjøre til legen å få tatt den hersens glukosebelastningen.. Er pining av gravide den testen der :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk det bra?

Ja heldigvis :) hadde fastende bl.s på 5,9 å 6,5 etter to timer.. :) Har hatt litt sukkercravings så forventet nesten høyere bl.s :p
Håper jeg slipper ta testen flere ganger nå..

Skal jeg bli gravid igjen skal jeg passe på at bmi er under 27 hvertfall :p

Så bra! :) Ble du ikke noe dårlig heller? Leser liksom om så mange som blir ekstremt kvalme av det deilige greiene man må drikke..

Ble litt kvalm, men det gikk greit.. Kan jo tenke deg følelsen av å ha spist en stor godtepose til frokost.. Sånn kjennes det ut etterpå så blir litt uggen av det ja :p

Æsjameg :b Men nå er det overstått!

Å, jeg har bare sovet tre timer i natt :/ Aner ikke hvorfor; jeg var stuptrøtt når jeg gikk å la meg, så jeg sovna med èn gang. Men så våkna jeg to timer senere, lysvåken, og fikk ikke sove igjen på i tre timer. Så sover jeg urolig fram til Oliver våkner kvart over fem! Ikke har jeg mulighet til å slappe av i dag heller, for jeg skal både klippe meg og nappe bryna, jeg må hente bilder hos fotograf, sende julekorta, kjøpe strømper, hente Oliver i bhg litt tidlig for han skal til mormor å sove der i natt ettersom vi skal på julebord i Halden kl halv syv. OG jeg må finne meg en ny BH for den ene jeg hadde som fortsatt passa, gikk selvfølgelig i stykker her om dagen :( Håper jeg finner en på Kappahl, så jeg slipper å kjøre på Change som ligger i nabobyen..

Fredag den trettende starter i alle fall dårlig, så da sier jeg bare Bring it on!!

Men dere andre - ha en fin dag! :)

Sovet kun noen få timer i dag og er megagretten! Tåler ikke juletreet heller som jeg på trass satt opp 2. Desember, så må holde meg unna stuen. Får ligge i sengen på gjesterommet og spise kakemenn og se på elendige serier på netflix i dag:) mannen skal for en gangsskyld ut og ta seg et par øl etter jobb. Vanligvis ville jeg stått og dyttet han avgårde og sagt at han ikke fikk lov å komme hjem på mange timer, men i dag kunne jeg virkelig trengt en armkrok. Får dytte ammeputen rundt meg og håpe på at jeg sovner bort mesteparten av dagen:)

Har hatt verste natta på så lenge jeg kan huske. Er stuup trøtt, skL på 3d ul i oslo, fant ikke bankkortet mitt, forsov meg, krangla med sambo og en trøtt 2 åring som jeg måtte levere i barnehagen. Men blir hentet tidlig idag da heldighvis. Men fy for en drittstart på en fredag. Fredag den 13 sa du??? Off. Håper humøret blir løftet når vi får sett lillemor i magen på 3d ultralyd om en time.

Jeg har hatt en super dag. Starter med at en kollega kom med en stor kopp kakao med krem, marsmellows og kanel. Å da var dagen min reddet. Å så har jeg allerede fått vikar på jobb så dagene er ganske avslappende :)

:) sliter med å få en god natt søvn jeg å, men så skjer det noe koslig på dagene å da er det glemt :)

Tok en omvendt Askepott og ankom julebordet kl 00:00 i natt :) Kjørte mannen kl halv syv, (vi er både samboere og kolleger) og så kjørte jeg hjem igjen og sov et par timer, før jeg ordna meg og dro bort selv! Jeg hadde aldri klart en hel kveld der borte med det bekkenet mitt likevel, og når jeg uansett skulle hente mannen senere så funka dette helt fint :) Oooog jeg har sovet til kl halv ti idag! Magic! Men nå savner jeg Oliver, så nå syns jeg mormor kan komme med ham snart ;)

Back
Topp