Viktig info om iOS-appen (iPhone og iPad, ikke android!)

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
OBS. dette gjelder kun iOS (iPhone og iPad IKKE android.)

Den siste utgaven av appen gir dessverre ikke alltid mulighet for å starte ny topic.

Det er gitt beskjed om dette videre til utviklerne av appen.

Midlertidig løsning for de som opplever utfordringer:
Last inn siden på ny for å få opp "new topic" / (Dra fingeren skjermbildet ned og slipp - da lastes siden på ny og man vil få opp muligheten "new topic".

Aldri fått appen til å virke, jeg.. :( Får ikke logget inn, men får lest andres innlegg, da.

Aldri fått appen til å virke, jeg.. :( Får ikke logget inn, men får lest andres innlegg, da.

Bruker du epostadressen når du prøver å logge inn? (Beklager sent svar, fikk ikke melding om at noen hadde skrevet.) Hvis du quoter så får jeg beskjed neste gang :)

Går nå! :) Gikk fra app'n før... Men ikke når jeg skrev her.. Men prøvde nå, og nå funker det! :)
Bra :-)

Hvis du ved andre anledninger skulle oppdage noe som ikke fungerer slik det skal, skriv svært gjerne et innlegg på forumet "Informasjon og tilbakemelding", da får vi raskere fanget det opp og ordnet det :-)

Bruker du epostadressen når du prøver å logge inn? (Beklager sent svar, fikk ikke melding om at noen hadde skrevet.) Hvis du quoter så får jeg beskjed neste gang :)
Har forsøkt både brukernavn og nick.. Og så lurte jeg på om jeg hadde glemt passordet, men når jeg sier glemt passord, får jeg beskjed om at jeg ikke finnes, og at mail med nytt passord ikke kan sendes..
Har liksom prøvd alle muligheter og kombinasjoner uten å komme inn nå.

Jeg fikk tilsendt nytt passord selv om det stod at jeg ikke fantes.. Og når jeg bruker nytt passord og mitt brukernavn, så får jeg fremdeles : login failed.
Nå er jeg lei...

Jeg fikk tilsendt nytt passord selv om det stod at jeg ikke fantes.. Og når jeg bruker nytt passord og mitt brukernavn, så får jeg fremdeles : login failed.
Nå er jeg lei...

Da skjønner jeg godt at du er lei. Kan du sende meg en pm med epostadressen brukeren din er registrert på + passordet ditt slik at vi kan teste?

Back
Topp