overtid

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Da var jeg 40+6, og fortsatt ingen tegn til veslegutt....
Hadde vært veldig fint om han kunne komme nå veldig snart!

Spent på å se om vi trenger legetimen og overtidskontroll på mandag, eller om vi slipper det :)
 
På overtid her også, en uke. Hatt murringer og vonde kynnere i flere uker, så har nesten mistet troen på at det kommer til å skje noe av seg selv. Overtidskontroll på mandag, håper ingen av oss får brukt for den timen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får håpe det skjer noe i helgen! :)
 
40+6 her også nå, ingen baby i sikte av seg selv her heller.. Blir satt igang snart uansett men ville så gjerne at hun fant veien ut selv :/
 
Slitsomt å gå over tiden... :( Må bare spørre.. Har dere prøvd kjerringråd? det er ikke et forslag altså ;) Jeg bare lurer..
 
Slitsomt å gå over tiden... :( Må bare spørre.. Har dere prøvd kjerringråd? det er ikke et forslag altså ;) Jeg bare lurer..

har prøvd sex og å gå turer.... ellers ikke noe jeg kommer på.. men stresser ikke enda... (værtfall ikke veldig :p )
Vi får se hva morgendagen bringer ;)
 
overtidskontroll i går... alt vell, og livmorstappen er visst moden og hadde litt mer enn 1 cm åpning :) Legen rispa litt mens han nå var der "inne" å sjekka :) Så gikk slimproppen nå i dag :) håper noe skjer snart :)
Ny kontroll igjen i morgen, men håper jo fortsatt at han kommer før den :)
 
overtidskontroll i går... alt vell, og livmorstappen er visst moden og hadde litt mer enn 1 cm åpning :) Legen rispa litt mens han nå var der "inne" å sjekka :) Så gikk slimproppen nå i dag :) håper noe skjer snart :)
Ny kontroll igjen i morgen, men håper jo fortsatt at han kommer før den :)
Høres ut som det hjalp å bli strippet. Håper noe skjer i dag :)
 
to cm åpning idag... strippa litt til, så får vi se... fikk neste time, altså igangsetting, først på mandag.. hele to uker over termin, men han gynekologen sa det var veldig overraskende om han ikke hadde kommet før den tid... Kunne jo selvfølgelig ikke garantere noe, men han trodde sterkt han kommer en av di neste dagene...

Håper han kommer i natt! Søskenbarnet mitt skal overnatte her, så da får hun mulighet til å bli med på en fødsel :D Hadde jo vært stas :D
 
Hva vil det si å bli strippet? 4 dager til termin her.. Lurer også på om det er bekkenløsning jeg har fått, fordi hvert skritt jeg går kjennes ut som hele underlivet skal falle av :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
beste måten jeg kan forklare det på; når gynekologen risper i slimhinnene som ligger i cervix... han sjekka åpninga, og rispa samtidig... Kan hjelpe på for å få litt fortgang i prosessen....
 
gynekologen sa at di fleste syns det e ubehagelig, men så lenge man slappa av går det fint... kjent bære at eg mått tiss når han fikla der inne :p Ellers va dæ heilt greit... (va nu veldig avslappa)
 
gynekologen sa at di fleste syns det e ubehagelig, men så lenge man slappa av går det fint... kjent bære at eg mått tiss når han fikla der inne :p Ellers va dæ heilt greit... (va nu veldig avslappa)
Jeg syns det var vondt, ikke bare ubehagelig, hehe. Men nå var jeg anspent, så du sier noe der, ja :)
 
Back
Topp