Ultralyd!!

Jeg bestilte ho gynekolog :) søkte meg halvt ihjel på nettet, mest fordi jeg helst ville ha ein dame. Men fikk tips her inne om Frisksenteret, og hun var bare utrolig flink og rolig! Så det angrer jeg ikke på. Hadde nok ikke fått via fastlege kan jeg tenke meg, for jeg hadde jo ingen spesiell grunn, liksom.
Har du vurdert å skifte fastlege, synes det var et tidligere innlegg her fra deg der legen hørtes skikkelig dust ut!! Er jo fint for deg om du har en lege du har god kjemi med i de kommene og viktige månedene! ;)
 
Har du vurdert å skifte fastlege, synes det var et tidligere innlegg her fra deg der legen hørtes skikkelig dust ut!! Er jo fint for deg om du har en lege du har god kjemi med i de kommene og viktige månedene! ;)

Hehe, joo.. Om det hadde vært mulig, så ;) men tingen er at jeg bor på en veldig liten plass, og dessverre er han det eneste alternativet for meg. Eventuelt må jeg reise langt for å komme meg til lege, og det har jeg verken ork eller tid til :(

Han er ikke dust, men føler han er ganske tafatt. Han er liksom typen til å rødme når jeg snakker om ppiller og mensen, haha! Så føler jeg ikke at han er så veldig lege i mine øyne. Har vært litt mye tull og feil med han i mitt tilfelle. Men får vel bare holde ut...
 
Hahaha han er lege å synes det er kleint med piller, mensen og vagina!?!? :p du får bare lese deg opp å kreve ditt.. Hadde en tafatt lege jeg også. Måtte fåmasse kunnskap selv, og si hvilke prøver osv hun skulle ta.. Helt fjern.. Men sant, er jo en utfordring når man bor på liten plass.. Skjønner du ikke orker lang reisetid, spesielt når det blir oftere legebesøk enn normalen. Du får ha større baller enn han har :p
 
Hahaha han er lege å synes det er kleint med piller, mensen og vagina!?!? :p du får bare lese deg opp å kreve ditt.. Hadde en tafatt lege jeg også. Måtte fåmasse kunnskap selv, og si hvilke prøver osv hun skulle ta.. Helt fjern.. Men sant, er jo en utfordring når man bor på liten plass.. Skjønner du ikke orker lang reisetid, spesielt når det blir oftere legebesøk enn normalen. Du får ha større baller enn han har :p

Haha, ikke sant? :D
Jeg er vertfall IKKE flau av meg, og har ingen problemer med å snakke om sånt. Av og til gjør jeg de bare på pur også ;) han er helt ung og nyutdanna, men altså... Lege er lege!
Jeg orker i alle fall ikke bytte. Får håpe det dukker opp en ny snart :) det fine er at det er ofte utskifting av leger her.. Så det er håp ;)
 
Ååå, nå gleder jeg meg! Og gruer meg litt. Det er ikke før 10januar, så det blir en laaaang ventetid!
Er det vanlig å ha med mannen på tidlig UL?

ser for meg at det hadde blitt veldig trangt :) vertfall der jeg var. Nå har jo ikke jeg noen mann da, men husker at mamma ikke fikk bli med sist gang
 
ser for meg at det hadde blitt veldig trangt :) vertfall der jeg var. Nå har jo ikke jeg noen mann da, men husker at mamma ikke fikk bli med sist gang

Hm, det er jo synd om han ikke får bli med, er jo han som er litt av grunnen til at jeg er der, hehe..
 
Kan jo hende du får lov om du spør og vil det :) det er jo DU som skal føle deg komfortabel
 
Kan jo hende du får lov om du spør og vil det :) det er jo DU som skal føle deg komfortabel

Ja, kanskje jeg får ta en tlf og høre om han kan være med hvis han vil. Er jo begrenset hvor komfortabelt man kan ha det i slike situasjoner med beina i været og innvendig UL, så hvorfor ikke ha en deltaker til der :p
 
Ja, kanskje jeg får ta en tlf og høre om han kan være med hvis han vil. Er jo begrenset hvor komfortabelt man kan ha det i slike situasjoner med beina i været og innvendig UL, så hvorfor ikke ha en deltaker til der :p

Haha, ja det er ganske grusomt :) men får heldigvis fint om man får en snill og god gynekolog! Det fikk jeg.
Dessuten er det jo mannen din, og faren til barnet, så hvorfor skulle han ikke få lov :)

Jeg bare så for meg det rommet jeg var på. Var likaom ikke lagt opp for å ha med seg noen. Det var bare en stol osv.. Skulle noen stått å sett på skjermen måtte se stått klint opp i et hjørne. Men det er nok forskjellig fra plass til plass, da :)
 
Haha, ja det er ganske grusomt :) men får heldigvis fint om man får en snill og god gynekolog! Det fikk jeg.
Dessuten er det jo mannen din, og faren til barnet, så hvorfor skulle han ikke få lov :)

Jeg bare så for meg det rommet jeg var på. Var likaom ikke lagt opp for å ha med seg noen. Det var bare en stol osv.. Skulle noen stått å sett på skjermen måtte se stått klint opp i et hjørne. Men det er nok forskjellig fra plass til plass, da :)


Hehe skjønner. Tror det er litt plass hos min gynekolog, så tror det skal gå greit. Men vet liksom ikke om det er vanlig å ta med seg barnefaren til det?
 
Eg skal ihvertfall ha med faren på ul ;-) blir mye mer virkelig for han når han ser ungen på skjermen :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Hehe skjønner. Tror det er litt plass hos min gynekolog, så tror det skal gå greit. Men vet liksom ikke om det er vanlig å ta med seg barnefaren til det?

Jeg vet ikke hva som er vanlig jeg :) har ikke noe erfaring med dette utenom mitt besøk nå i går :)
 
Jeg skal på ul neste fredag å er da 8+0..
Jeg skal i alle fall ha med mannen,de er jo en like stor del av dette å d er viktig at de føler at de bli inkludert.. Kjempe viktig at de å får knytta bånd t spiren i magen..:)
Å regner med de har sette deg før uten tøy så er overhodet ikke ukomfertabelt...:)
 
Back
Topp