Ultralyd!!

Så bra! Gratulerer med at alt er fint :-D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
åh, merker jeg får tårer i øyekroken av å tenke på at så stor er min og! Åh sku ønske jeg og skulle til tidlig ul..
Herlig å se og få et bevis :)
 
åh, merker jeg får tårer i øyekroken av å tenke på at så stor er min og! Åh sku ønske jeg og skulle til tidlig ul..
Herlig å se og få et bevis :)

Det er ikke forsent, vel? :) absolutt verdt det.. bare det å vite at det stod bra til.. Betyr mer enn noe annet for meg akkurat nå :)
 
Det er ikke forsent, vel? :) absolutt verdt det.. bare det å vite at det stod bra til.. Betyr mer enn noe annet for meg akkurat nå :)

Neida er ikke for sent, men skal til legen i morgen, så håper hun har mulighet for å gi meg en liten konstatering i det minste :) Litt fælt å si at jeg ikke skjønner helt hvordan jeg skal få tid til tidlig ul.. Føler jo ikke at det er noe galt eller noe. Bare merker at den følelsen av å være 100% sikker på at alt er bra må være deilig.
 
Neida er ikke for sent, men skal til legen i morgen, så håper hun har mulighet for å gi meg en liten konstatering i det minste :) Litt fælt å si at jeg ikke skjønner helt hvordan jeg skal få tid til tidlig ul.. Føler jo ikke at det er noe galt eller noe. Bare merker at den følelsen av å være 100% sikker på at alt er bra må være deilig.

Litt det samme her altså! Bekymringene mine som gjorde at jeg bestille...
 
Ååååå herlig <3 jeg skal på torsdagen!! Da er jeg bare 6+1 :p (ikke noe jeg har bestilt )
 
Hvem er dere bestiller time hos for tidlig ul? Fastlege elr gyno?
 
Hvem er dere bestiller time hos for tidlig ul? Fastlege elr gyno?

Jeg bestilte ho gynekolog :) søkte meg halvt ihjel på nettet, mest fordi jeg helst ville ha ein dame. Men fikk tips her inne om Frisksenteret, og hun var bare utrolig flink og rolig! Så det angrer jeg ikke på. Hadde nok ikke fått via fastlege kan jeg tenke meg, for jeg hadde jo ingen spesiell grunn, liksom.
 
oki! er det ul på den første kontrollen hos fastlegen? Jeg har fått time 14.jan, men hvis det ikke er ul da så har jeg nok litt lyst å bestille meg time! Er ikke mer enn 4+1.... er ikke bare bare å vente første mann merker jeg!
 
oki! er det ul på den første kontrollen hos fastlegen? Jeg har fått time 14.jan, men hvis det ikke er ul da så har jeg nok litt lyst å bestille meg time! Er ikke mer enn 4+1.... er ikke bare bare å vente første mann merker jeg!
Er nok bare ultralyd på den originale i uke 17-19 :)
 
oki! er det ul på den første kontrollen hos fastlegen? Jeg har fått time 14.jan, men hvis det ikke er ul da så har jeg nok litt lyst å bestille meg time! Er ikke mer enn 4+1.... er ikke bare bare å vente første mann merker jeg!

Blir nok ikke tilbydd det med mindre de har utstyret til det der fastlegen er. Tror ikke det er mange stedene de har det :/ så enten må man bli henvist av legen, eller så må man bestille selv.
 
Tusen takk:) ser ut til at det blir en time på volvat:)
 
Så deilig! Gratulerer!
Kan jeg spørre hva de kan se på så tidlig UL? Jeg skal ha i uke 10 og er usikker på om det er en uke for tidlig ifht å se om alt er bra?

Jeg tok i uke 10 sist, og da så man hva som var kropp og hode, og armene og bena veivet:)
 
Back
Topp