refleks....

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
dette har jo liksom blitt litt min hjertesak..... så i dag fant je ut at je skal kjøpe refleks til barna/ungdommene je har igjen å kjøpe en liten ting til...... men å finne noen som er litt artige for større barn i butikkene i nærheten her gikk jo ikke ann..... :p

Men nå fant jeg ei norsk nettside som hadde MANGE artige og det står at det er 2-5 dagers levering, så da krysser je alt je har og kjøper en haug :p

om de bruker de er jo en annen sak, men da har je da gjort ett forsøk

Det var lurt!!

Hvilken nettside var det?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Hvor da? Lyst å se jeg også. Er ganske fan av reflex selv.
Synes også det er viktig vi voksne bruker som et godt eksempel ;-)

jeg kjøpte forresten Rosa reflexvest til guddatteren min i julegave fra vesla, synes det er en omtenksom gave..

Det var lurt!!

Hvilken nettside var det?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
Hvor da? Lyst å se jeg også. Er ganske fan av reflex selv.
Synes også det er viktig vi voksne bruker som et godt eksempel ;-)

jeg kjøpte forresten Rosa reflexvest til guddatteren min i julegave fra vesla, synes det er en omtenksom gave..

http://www.seeme.no/
Her handlet je :) håper de kommer fort og at de blir brukt :) Kjøpte til meg selv og vesla oxo :) og vesla her har oxo rosa refleksvest, men den er kjempe stor, så vi arvet en som var litt mere passe fra jinta til ei venninne, men den var ikke rosa da :p

Alle foreldre burde være ekstra påpasselig på at barna bruker refleks uansett om barna synes det er teit eller flaut så er det en forelders oppgave.
Når man leser om de som kjemper for barna sine i en kamp mot kreft, dobbelt sidig lungebetennelse og lignende blir det for dumt å la barna droppe refleksen å bli påkjørt!

Ser jeg noen ute uten refleks har jeg lyst å stoppe å ta dem med hjem til foreldrene og forklare hvorfor JEG synes det er ekkelt å nesten drepe deres barn pga de ikke har refleks.

de var kjempe fine, lurer nesten på om jeg må bestille noen jeg også ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Så bra! Det var lurt av deg :) Selv har mini her en grønn vest med pirat på, kjøpt på apoteket:) Brukte den senest ista da vi var ut og aka, jeg er også engasjert i dette med refleksbruk!

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Kjempe fin side! Bøir nok å bestille litt derfra ja ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Får ikke quota deg nes.... men skal se nærmere på den i morra, skal ta kvelden nå ;-)

Forskjølelsen hopper fram i lorra følels det ut som

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥

Får ikke quota deg nes.... men skal se nærmere på den i morra, skal ta kvelden nå ;-)

Forskjølelsen hopper fram i lorra følels det ut som

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥

det sto 2-5 dagers levering tid etter betaling, så da håper je det stemmer slik noenlunde :p

Fantastisk ide:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Alle foreldre burde være ekstra påpasselig på at barna bruker refleks uansett om barna synes det er teit eller flaut så er det en forelders oppgave.
Når man leser om de som kjemper for barna sine i en kamp mot kreft, dobbelt sidig lungebetennelse og lignende blir det for dumt å la barna droppe refleksen å bli påkjørt!

Ser jeg noen ute uten refleks har jeg lyst å stoppe å ta dem med hjem til foreldrene og forklare hvorfor JEG synes det er ekkelt å nesten drepe deres barn pga de ikke har refleks.

hehe.. Du er like dramatisk som meg ;-) enig, det er galskap uten refleks. Tror bare de fleste ikke tenker over det dessverre. Jeg synes også det er like viktig å bruke selv, som et godt eksempel..

Kanskje klarer man å gjøre slik at det er flaut uten refleks. Nå er det jo flaut å sykle uten hjelm, synes hvertfall jeg.

hehe.. Du er like dramatisk som meg ;-) enig, det er galskap uten refleks. Tror bare de fleste ikke tenker over det dessverre. Jeg synes også det er like viktig å bruke selv, som et godt eksempel..

Kanskje klarer man å gjøre slik at det er flaut uten refleks. Nå er det jo flaut å sykle uten hjelm, synes hvertfall jeg.

Hehe ja men om man tenker på det på en litt annen måte går det ant å sammenligne slike ting :)
Syns det er fint med reflex garn, så kan man strikke luer, pannebånd osv med slik garn så er man synlig uten reflex også :)
Hjelm skal jeg innrømme at jeg ikke er flink til å bruke men skal bli det!

Back
Topp