Hvor mange er vi over tiden?

Tutta

Elsker forumet
Er vel flere av oss som har bikket termindato nå, hvordan er "status" hos dere? Tenker på kontroller, igangsetting, maxdato osv...

Termin idag :) så er det kontroll imorgen og tirsdag. Og overtidskontroll på sykehuset den 16. Hååper prinsen kommer før ! Kjedlig å måtte gå over termin :(

Termin idag :) så er det kontroll imorgen og tirsdag. Og overtidskontroll på sykehuset den 16. Hååper prinsen kommer før ! Kjedlig å måtte gå over termin :(

Også termin i dag. Kontroll på onsdag og på sykehuset 16. Håper å slippe den på sykehuset hvertfall, men belager meg på å gå på den :)

Hadde termin mandag som var, så seks dager overtid nå. Skal på overtidskontroll i morgen, så får vi se... fortsatt et lite håp om at han kommer iløpete av dagen/natten :D

I følgemenstermin er jeg 2 dager på overtid nå, men ul termin er nå på onsdag. Jeg fikk beskjed om at overtid ikke var spess aktuelt for meg så forhåpentligvis er lillegutt her iløpet av uka/helga eller starten av neste uke :)

I følgemenstermin er jeg 2 dager på overtid nå, men ul termin er nå på onsdag. Jeg fikk beskjed om at overtid ikke var spess aktuelt for meg så forhåpentligvis er lillegutt her iløpet av uka/helga eller starten av neste uke :)
Er det lov og spørre hvorfor det ikke var aktuelt? Passe nysgjerrig av natur :-P håper det ikke er noe "farlig"..

Villemo

Er det lov og spørre hvorfor det ikke var aktuelt? Passe nysgjerrig av natur :-P håper det ikke er noe "farlig"..

Villemo

Det ble ikke sagt noe spesifikt hvorfor, men det som er tatt opp er blodtrykket mitt som ligger i grenseland, har siste del av svangerskapet vært ganske høyt, i forhold til hva det var på. Så ligger bebis litt over kurven så jeg er redd han er STOR men jordmord tror han er innenfor normalen, men min redsel der spiller inn en liten rolle. Han ligger festa langt nede, samtidig som det kjennes ut som han graver seg under ribbena mine... Så lang må han være! :P

Kroppen er overfylt med "vann"
Så er det en del andre plager som går utover hverdagen, jeg får ikke fungert normalt.

Men jeg kan vel egentlig ikke klage er jo alltids de som har det verre :/

:)

Ja da er det greit å få ut mini'n før enn senere :-) håper fødselen går fint og at bl.trykket ditt ikke gjør at det ender i ks (om det ikke er det du vil da :-P). Masse masse lykke til ;-)

Villemo

Ja da er det greit å få ut mini'n før enn senere :-) håper fødselen går fint og at bl.trykket ditt ikke gjør at det ender i ks (om det ikke er det du vil da :-P). Masse masse lykke til ;-)

Villemo

Håper jeg får vaginal fødsel. Har en skrekkfølelse for operasjon. Selv om det ikke er direkte det.

Takk takk, det samme^^

Hadde termin i går, overtidskontroll den 16 hvis ingenting skjer før den tid.

Hadde termin i går,var hos jordmor i dag og skal på overtidskontroll neste mandag. *spent*

Back
Topp