September16
Glad i forumet
er det i uke 26 vi skal levere disse? eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så vi blir å gå noen uker uten penger?Jeg søkte på mandag, var da 27+2. Jeg måtte også søke fortest mulig, NAV har 12 uker behandlingstid her, så seks uker før går ikke (holder med å gå 3-4uker uten inntekt).
Man må evt sende inn nytt innteksskjema.
så vi blir å gå noen uker uten penger?
Kansje arbeidsgiver har sendt inn inntektsskjema? Også har de ikke mottatt noe søknad fra deg eller boe sånnt?Nei, min arbeidsgiver påstod at de skulle ha papirer som de skulle sende til NAV, og at NAV hadde etterspurt de. Fikk knapt nok lov å levere det på mandag. Fikk beskjed på fredag ettermiddag...
Men da er du i uke 24 ca du må da? Du får jo ingen bekreftelse på termin før uke 26. Som nav godtar sa hvertfall. Merkelig.Jeg har plutselig fått beskjed om å levere inn papirer som skal til NAV nå på mandag ASAP... Helt idiotisk, for det er 16 uker til termin, og jeg trenger ikke levere inn før 6 uker før. Noen som aner hva dette dreier seg om? Må arbeidsgiver gi beskjed til NAV 16 uker før eller noe?
Ja. Må være etter 26.Jeg har aldri gjort annet enn å kopiere helse kortet med søknaden . Men får høre med legen om å få en bekreftelse denne gangen .
Men jeg skal til han torsdag og da er jeg 25 uker . De d for tidlig med bekreftelse ?
Sent from my iPhone using BV Forum