Isbjørn of sweden.

mathild

Mamma til verdens beste gull<3
Alle skryter sånn av disse klærne. Lurer litt på hvordan str i disse klærne er? Helt "vanlig" str for alderen. Og heller kort enn lang vil eg tro for en snart toåring. Har lyst å følge med på salgene over jul og kjøpe inn dress til neste vinter. Blir da 3 år i februar neste år. Bør eg ta 98 eller 104 i str tror dere? Noen erfaringer med disse deessene? Prisene er ji stive men bruker mer i skikkelige ytterklær enn masse som ikke er like bra og slites fort og sparer på andre ting. Jobber selv i bhg og vet kor mye skikkelig "arbeidstøy" betyr;)

Å ja, nå så jeg at det var fra neste år du tenkte..

Hmm.. vanskelig å si hvor stor ungen blir, ikke lett det der! Men tror nok 98 holder egentlig...

Ja, er jo litt dyre så finner eg på salg slår eg til. Om ikke venter eg til neste år også prøver vi da;) lurer litt på pompdelux sin og da..

Har en fint brukt i Str 104 (rød) som skal selges ;) min på fire har nå 104 (ikke den som selges, søster selger sin) men jeg ser at 104 er akkuratt passe Til min. Han kunne fint hatt 116 tror jeg. Men knall gode dresser i hvertfall :)

Kor mye skal du ha for den? Hun er ikke så stor av seg så litt redd 104 egentlig blir veldig stor. Begynner jo å bruke den når hun er rundt 2,5 år.. Er du fornlyd med de?

Gutten på to og et halvt har 98. Bruker stort sett 98 i andre klær også. Han er ca 95 lang. Han har greit med plass i dressen nå. Tror dressen kommer til å passe over vinteren, men tviler på om han kan bruke den neste vinter.

Link til disse klærne? Aldri hørt om

Min erfaring med dem er at dressene er kalde og stive, ironisk nok! Jeg jobber på småbarn i bhg og på 1-2-åringer synes jeg ikke dressen holder mål. Jeg synes den koster mer enn den smaker.. men: dette er nok en smakssak - ønsker man å svi av tusenvis av kroner på en dress så er det jo opp til hver enkelt :)

Hun blir tre neste februar. Jobber også i bhg og har to barn der nå på litt over 3 år i dressen og synes den virker god. De bruker den også som regntøy og den holder faktisk da og. Invisterer i skikkelig yttertøy slik jeg alltid har gjort men syns den er dyr derfor spør eg om erfaring. Tidligere har eg bare kjøpt reima på salg. Ikke en dress over 700;)

jeg er fornøyd med den ja.. men til småbarn kan jeg vel si meg enig i at den kanskje ikke er helt ideel. da har jeg brukt reima tec, men er usikker på om reima tec hadde holdt til hans bruk i år. mye ute og er veldig aktiv. jeg er bar epå 2 måned enda, men den er til nå kjempe bra :)

Hvis hun skal begynne å bruke den som 2,5år, så er 104 alt for stor vil jeg tro :)

Dette er utrolig bra klær, dem er store i størelsen, på 2,5 år er nok 104 alt for stort. vi har 92? på jenta vår på 2år den kommer til og passe fint gjennom vinteren uten problemer.

Syns Isbjørn of sweden er supre klær, men vinterdressen venter vi med til hun blir 4 år. Inntil da blir den for stiv og stram. Det andre yttertøyet hun har fra IOS er fantastisk! Fjorårets regntøy og "parkdress" holder fortsatt og garantert til våren. Det er str 92, og til vanlig bruker hun 98/104. Så totalt sett har vi ikke brukt mer penger på yttertøy enn andre fordi dette holder så lenge, både i str og bruk.

Syns Isbjørn of sweden er supre klær, men vinterdressen venter vi med til hun blir 4 år. Inntil da blir den for stiv og stram. Det andre yttertøyet hun har fra IOS er fantastisk! Fjorårets regntøy og "parkdress" holder fortsatt og garantert til våren. Det er str 92, og til vanlig bruker hun 98/104. Så totalt sett har vi ikke brukt mer penger på yttertøy enn andre fordi dette holder så lenge, både i str og bruk.
ville du kjøpt 92 eller 98 til en jente som skal bruke den fra 2,5-3 år? Hun er "vanlig" i str:)
Vil jo heller ha den litt for stor og muligens bruke den 2 sesonger, men vil ikke ha den altfor lang heller. Hvordan er det å tilpasse armer og ben på de dressene? Gode strammemuligheter?

ville du kjøpt 92 eller 98 til en jente som skal bruke den fra 2,5-3 år? Hun er "vanlig" i str:)
Vil jo heller ha den litt for stor og muligens bruke den 2 sesonger, men vil ikke ha den altfor lang heller. Hvordan er det å tilpasse armer og ben på de dressene? Gode strammemuligheter?

Uten tvil 98. Gode strammemuligheter under beina, i ermene er de såpass stramme (uten å være ubehagelige) at de sitter godt selv om de er litt lange.

Back
Topp