Blind på ett øye..

Hei!
Her inne er vi ingen som er midt oppe i dette, men jeg håper du finner noen. For det er trygt og godt å ha andre i samme situasjon å.snakke med.

Tenk at det er fire stk fra.2012, det må være ganske spesielt.
Jeg tok også vaksina, men det var i 2009.

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Hei!

Takk for svar :)

Jeg tok vaksinen når jeg var gravid med storesøsteren og det var i februar 2010 men klarer ikke helt legge fra meg at den ikke var helt bra... Veldig spesielt at det er 4 stk i 2012 ja. og det er jo bare her på østlandet!

Hei!

Takk for svar :)

Jeg tok vaksinen når jeg var gravid med storesøsteren og det var i februar 2010 men klarer ikke helt legge fra meg at den ikke var helt bra... Veldig spesielt at det er 4 stk i 2012 ja. og det er jo bare her på østlandet!
Jeg håper du får napp her inne på forumet, og at du kommer til bunns i undersøkelsene dine.
Preger det jenta di i hverdagen med bare ett øye?
Vil det ha noen konsekvenser for henne fremover i livet?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

signerer Klatremus, håper du finner de du søker, men je har ikke hørt om noen innpå der :)

Håper du finner de du leter etter:) greit å ha noen i samme situasjon å snakke med:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper også du finner de du leter etter, skjønner godt behovet for å dele erfaringer og tanker rundt det! Godt å lese at datteren din ikke er hemmet av det, lykke til videre:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Back
Topp