Leter etter noen
Andre møte med forumet
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du bør poste denne tråden på generelt? Er flere folk der inne, her er vi veldig få som er aktive, og heller ingen med den diagnosen.Hei!
Jeg er en så gammel bruker at jeg ikke har fått med meg alt som har hendt her. Derfor nytt nick, gammelt var Jòhannskone.
Jeg fikk en datter januar 2012 som ble født med noe som heter Microplasmia på ett øye, d.v.s at øyet stoppet å utvikle seg i livmoren når fosteret var mellom 3-6 uker. Det går veldig bra med henne og hun går på barne øyeavdelingen på Ullevål i Oslo og får øye skallproteser. Hun er nå på sin 7 protese ettersom de skal utvide øyehulen slik at det blir mest mulig symetrisk og kosmetisk pent.
Der inne har jeg blitt godt kjent med anaplastologen som lager protesene og hun sier at hun lager proteser til 4 barn som er født blinde på det ene øyet født i 2012! Derfor fant jeg frem til babyverden igjen i håp om å finne disse barna og foreldrene slik at vi kan dele erfaringer og jeg må ærlig innrømme at jeg skulle likt å finne grunnen til at dette har hendt og om vi alle f.eks. tok svineinfluensavaksinen....
Blir utrolig glad for all hjelp jeg kan få!
Hilsen Helene