Blind på ett øye..

Uff,kan ikke være lett...
Ønsker dere lykke til :)

Den svineinfluensavaksinen er jeg skikkelig skeptisk til.
Nektet å ta den i jobbsammenhengende. Hadde dog sv.influensa okt 2009...
Var ganske dårlig,men klarte meg ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hei!
Jeg er en så gammel bruker at jeg ikke har fått med meg alt som har hendt her. Derfor nytt nick, gammelt var Jòhannskone.

Jeg fikk en datter januar 2012 som ble født med noe som heter Microplasmia på ett øye, d.v.s at øyet stoppet å utvikle seg i livmoren når fosteret var mellom 3-6 uker. Det går veldig bra med henne og hun går på barne øyeavdelingen på Ullevål i Oslo og får øye skallproteser. Hun er nå på sin 7 protese ettersom de skal utvide øyehulen slik at det blir mest mulig symetrisk og kosmetisk pent.

Der inne har jeg blitt godt kjent med anaplastologen som lager protesene og hun sier at hun lager proteser til 4 barn som er født blinde på det ene øyet født i 2012! Derfor fant jeg frem til babyverden igjen i håp om å finne disse barna og foreldrene slik at vi kan dele erfaringer og jeg må ærlig innrømme at jeg skulle likt å finne grunnen til at dette har hendt og om vi alle f.eks. tok svineinfluensavaksinen....

Blir utrolig glad for all hjelp jeg kan få!
Hilsen Helene
Kanskje du bør poste denne tråden på generelt? Er flere folk der inne, her er vi veldig få som er aktive, og heller ingen med den diagnosen. :)

Jeg tok svineinfluensavaksinen, dog ikke da jeg var gravid, men har ikke hatt noen bivirkninger av den!

Lykke til!

Jeg har postet den på generelt også men siden disse barna er født i 2012 så er det sikkert noen som veit noe i jan-des 2012 forumene :)

Er ikke mest opptatt av å finne ut grunnen til at hun er født som hun er, mer det å dele erfaringer og at vesla kan bli kjent med noen i samme situasjon.

Takk for svar!

Håper du finner noen flere her inne. Jeg er også skeptisk til den vaksina, jeg tok den ikke.

Jeg har ikke lagt merke til noen som har nevnt det samme, hverken i okt eller sept 2012. Lykke til med søket!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp