Litt bekymra :(

Håper hun kommer seg!! Er virkelig fælt når våre små er så syke:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Crp opp til rundt 50-60 er som regel pga virus. Stiger den over det er det som regel bakterielt og må behandles med antibiotika.

Nå når snuppa fikk lungebetennelse var crp 2 ene dagen, og 60 neste dag. Så den kan stige mye på en dag. Om allmenntilstanden er dårlig i morgen og du får lite mat/drikke i henne hadde jeg tatt en tlf til legen å hørt iallefall. Ikke kjekt når de er så slappe:(
Fortsatt god bedring!

Crp opp til rundt 50-60 er som regel pga virus. Stiger den over det er det som regel bakterielt og må behandles med antibiotika.

Nå når snuppa fikk lungebetennelse var crp 2 ene dagen, og 60 neste dag. Så den kan stige mye på en dag. Om allmenntilstanden er dårlig i morgen og du får lite mat/drikke i henne hadde jeg tatt en tlf til legen å hørt iallefall. Ikke kjekt når de er så slappe:(
Fortsatt god bedring!
Takk takk :)
Vi er enige nå om å ringe i morgen hvis det fortsatt er lite mat og drikke og slapp og sløv jente :)

hun har sovet godt i natt, fikk pupp i firetida.
Så fikkhun pupp rett før vi sto opp kl 07.

Har fått i henne nesten en blåbæryogurt og over 50 ml farris/eplejuice i tillegg til pupp hittil.

Nå kom første diarebleie for dagen, spent på hvor mange det blir..for blir det mange av dem så hjelper det jo ikke med den lille maten og væsken som kommer inn heller...

Forsatt feber, og fortsatt slapp og sløv.

Fortsatt god bedring!

Ja, den stiger fort. Da vi var på legevakten med eldste for noen år siden viste crp 130, dagen etter var han dårligere og vi dro på Volvat, da viste crp 280. Og det er mye på en liten kropp.
Crp stiger utrolig fort om det er en baktriellinfekssjon.
Så jeg er helt enig i Annemy, dra i dag o igjen om almenntilstandem er dårlig fortsatt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp