liv utpå magen?

snartmammaX2

Flørter med forumet
*MIA*
Heisann..

er det noen som har begynt å kjenne liv utpå magen?

her er det enda stille utpå, men mye liv inni :)
vi gleder oss sånn til Storebror og pappa skal få kjenne :)

Ser ingenting utenpå, men i går fikk pappan kjent et lite spark når han trykket litt inn ved siden av navlen. Veldig koselig siden jeg begynte å kjenne bevegelser selv i går :) Men tror nok vi bare var heldige med det lille dunket som han fikk kjenne i går kveld :)

Her har jeg sett og kjent utenpå i snart 1 mnd tror jeg! :) Jeg er straks 24 uker.

Kjennes godt utenpå nå ja :) Pappaen har fått kjenne :)

Jeg har kjent liv på utsiden i noen uker nå, og mannen min har fått kjenne noen skikkelige spark han og:) jeg er 22 uker i dag:)

13.04.14 tre skal bli fire <3

Kjent liv utenpå siden mandag tror jeg :) Kjenner det kun helt nederst på magen pga morkake som ligger foran;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har kjent masse liv utenpå en god stund nå. Her hopper hele magen når lille setter i gang. I går lå jeg i badekaret og da ble det krusninger i vannet når lille sprellet :rolleyes:

Kjenner mye liv på innsiden og noen ganger på utsiden :) koselig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Både kjenner og ser veldig tydelig utapå magen, har gjort det sida veke 17 :) 21+2 i dag :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kjenner liv både inni og utpå magen :-) både pappa og storesøster har fått kjenne :-) sitter ofte å ser på barnetv med storesøster mens hun holder en hånd på magen for å kjenne sparkene <3

Både ser og kjenner liv på utsiden.

Dette sier sikkert alle førstegangs gravide men den lille gutten inni her han er aktiv han, hele magen hopper og spretter og han holder på ofte og lenge om gangen! Både ser og kjenner liv utpå magen, filmet ham i går og magen som vrengtes i alle retninger hehe morsomt. Elsker det ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ser lite, men kjenner en del utenpå magen :)
Er 21+1 nå :)

Nå er jeg snart 22 uker på vei. Jeg har morkaken foran, så det er kun visse plasser jeg kjenner spark (sidene eller helt nederst). Som regel er det på høyre side at jeg kjenner spark. Sparkene er veldig forsiktige, men er forberedt på mer kickboksing etterhvert :-)

Nå er jeg snart 22 uker på vei. Jeg har morkaken foran, så det er kun visse plasser jeg kjenner spark (sidene eller helt nederst). Som regel er det på høyre side at jeg kjenner spark. Sparkene er veldig forsiktige, men er forberedt på mer kickboksing etterhvert :-)
Samme her :) Bare at jeg kjenner det rundt navleområdet, litt nedenfor og på venstre side. Det er så koselig!

Nå er jeg snart 22 uker på vei. Jeg har morkaken foran, så det er kun visse plasser jeg kjenner spark (sidene eller helt nederst). Som regel er det på høyre side at jeg kjenner spark. Sparkene er veldig forsiktige, men er forberedt på mer kickboksing etterhvert :)

slik er det hos meg og.

er morsomt hvor stor forskjell det er.
har kjent liv tidligere denne gang en med forgje, men også da lå morkaken forran så vi kjente ikke liv utpå magen før rundt uke 27 mener jeg.

gleder meg til storebror får kjenne:) er nok størst for ham :)

Kjenner ingenting, verken utenpå eller i magen :( Men er veldig glad på deres vegne, og gleder meg til det blir min tur:) 20+4 i dag..

Kjæresten kjente spark utenpå i uke 16:) samme dag som jeg kjente det første gang. Gutten vår har romstert godt siden uke 14, men kraftige spark fra uke 16. Har morkaken mot ryggen, og er ganske slank. Første gang jeg er gravid:) kos! <3 på OUL fikk vi høre at lillegutt var veldig aktiv, mens jeg selv syntes han var unormalt rolig under undersøkelsen. .. hihi:)

Back
Topp