Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg aner ikke, men hvem vet om det er noen som snikerHei heiNoen her inne som kjenner deg med det gamle nicket?
Hehevære tussilussi lenger...Så da avslører jeg meg som Nanne-Mi
Mye lettere å bli kjent med dere og følge med på forumet med min vanlige bruker
![]()
næmen så artig da.HeheE du her ja
Kan se ut som æ å ender opp her
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
hihi..ja ikke sant! Hvilket forum kommer du fra da?Hei nanne-mi. Jeg følger etter. Dollymix er nå sunbasque ;-) bare stress med to brukere.
Sent from my iPhone using BV Forum
Tihi, gratulererjeg aner ikke, men hvem vet om det er noen som snikerhar jo lagt ut bilder og sånn før på det gamle terminforumet
![]()
hihiTihi, gratulererJeg vet hvertfall hvilket terminforum du kommer fra
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Februar 13. ;-) men mini er født i marshihi..ja ikke sant! Hvilket forum kommer du fra da?
jeg er fra april, men lille er født i maiFebruar 13. ;-) men mini er født i mars
Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat samme som mæjeg er fra april, men lille er født i mai![]()
ja, kjempegøyAkkurat samme som mæSynes d e ganske arti at vi e igang samtidig igjen
3 august12 augEnn du?
Kjenner igjen den ja. Var sånn sist te mæ. Hadde termin 28 april og kom 10 mai etter igangsetting. Håper at æ slæpp d denne ganga!3 augustmen han må nok tvinges ut den 14
![]()
jeg gikk 11 dager over og ble satt igang. Regner med å måtte gjøre det igjenKjenner igjen den ja. Var sånn sist te mæ. Hadde termin 28 april og kom 10 mai etter igangsetting. Håper at æ slæpp d denne ganga!
Er du her inne og!?!?!?!?Tihi, gratulererJeg vet hvertfall hvilket terminforum du kommer fra
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
hihi..din søte snikEr du her inne og!?!?!?!?
Jeg kan forøvrig meddele at jeg bare sniker!!!
Må jo følge med på Nanne-Mi"n vår♥♥♥♥
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★