Over for denne gang

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Da var det over for denne gang! Men endelig vet jeg med sikkerhet at jeg har mistet,og jeg kan se fremover. Det var faktisk veldig befriende, i steden for å gå og vente og håpe og vite at det mest sansynligvis ikke ville gå. For en jojo tur!! Så nå er det bare starte og sette kroppen på rett kjøl til neste runde. De satte meg ikke opp på ny runde enda, de må ha Hcg verdien på 5 eller under. Og min er nå på 35. Så skal tilbake neste uke for ny blodprøve i håp om at den har kommet ditt, og de kan sette meg opp på nytt forsøk.

neste gang skal det gå bra!!!

Det var leit å høre :( Ønsker deg god bedring og mange gode tanker. Se framover og et nytt forsøk er straks på vei :)

Det var leit, kjære deg! Jeg håpet i det lengste for deg! Godt å høre at du ikke gir opp, det SKAL gå neste gang!! Trøsteklem fra meg!

Tusen takk for gode ord!
Det rare er at jeg var nærvøs under hele dette forsøket. Men allerede nå vet jeg at neste gang blir det suksess :-) Bådr for at nå vet jeg og legene hvordan jeg reagerer. Men mage følelsen min og optimismen min sier allerrde nå at det vil gå bra. Og da går det bra :)♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra at du tenker så positivt:)

Leit at det ikke ble noe denne gangen. Men kjenner igjen lettelsen ved å endelig få bekreftet det man innerst inne har visst, nemlig at man har mistet... Godt å høre at du er ved friskt mot :)

Det var leit Lena! Sender deg en stor trøsteklem.

Trist å oppleva nedtur så kjapt etter ein positiv test! Har vore der sjøl eit par gonger med ein SA og ein kjemisk, men no blir eg snart mamma etter maaaaange nedturar og skuffelsar på min veg:) Kjempebra at du klarar å tenka så positivt! Satser på at på din neste runde så sit spira heilt fram til mål! :)

Må sattse på der :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er vist ikke bare bare å bli ferdig med det greiene her. Nå 6 dager etter forrige prøve så hadde nesten ikke verdien synki.... Med andre ord, det sitter fortsatt rester i livmoren. Så nå skal jeg ta ny blodprøve på mandag, og har ikke verdiene gått ned til negativ da, så må jeg inn for sjekk og vurdering på medisinsk abort :( Har ikke lyst til det...

Er det ikke typisk, man skal ha slike ekstra ting å slite med også! Leit å høre, håper det ordner seg innen mandag!

Må sattse på det. Hadde vært kjekt å få vite når jeg blir satt opp igjen snart!

Hahaha.... kunne ikke la være å le da jeg ringte riksen for å få verdien på hcG i dag. Den har økt faktisk, til 47... Så hu på tlf ble litt bekymret for som hu sa så kunne det tyde på graviditet utenfor livmoren. Så jeg skulle være obs på smerte på en side. Så med andre ord, da må jeg inn på UL i morgen, og så får de vurdere der i fra hva som skjer videre med meg.

Uff, stakkars deg, skal du nå ha det å bekymre deg for også! Håper UL viser klare og entydige svar, så du slipper å gå med usikkerhet lenger!

Nei, huff, så leie nyheter:-( håper de finner ut av dette snarest, og får deg på rett kjøl! God klem til deg.

Tusen takk!!

Da bærte det avgårde til GU i dag, og som han sa så ville han nok ikke se noe på UL, men vi skulle ta undersøkelsen alikevel. For som han også sa så var verdiene så små at det vill nok gå til grunne av seg selv. Så jeg fikk selv bestemme om jeg ville ta medisinsk abort eller ikke. Under undersøkelsen så han ingen ting, heller ingen blod i buken, så ingen sprukne eggstokker, og han trodde heller ikke at det satt i eggstokken for da burte verdien ha vært mer sa han. phu...
Så da fikk jeg med meg en pose medisiner hjem for å ta medisinsk abort. Og hva klarte jeg å gjøre da jeg førte inn disse tablettene, jo miste den ene i do :eek: Så da var det å kaste seg rundt og kjøre opp til riksen igjen, og der gjorde de klar tablett til meg som jeg kunne ta med meg hjem, slik at jeg fikk satt den siste tabletten. Så i løpet av 6 timer så skulle ting være i gang. Krysser fingrene for det!
For gleder meg til å få satt en sluttstrek på det hele!

håper det går fort over..slik at kroppen din kan komme tilbake til normalen,
klem til deg <3

Han mistenkte nok ikke en EXU da, for da hadde du nok ikke bare blitt sendt hjem med noen piller. Ektopisk svangerskap sitter i de aller fleste tilfeller i egglederne, og må fjernes med laparoskopisk operasjon, og det pleier de å gjøre ganske raskt. Pillene du har fått (regner med et er Cytotec?) får livmoren til å trekke seg sammen og støte ut rester, den vil ikke ha noen effekt om det sitter utenfor livmoren. Det er nok rester av morkaken som sitter igjen, forhåpentligvis blir du kvitt det nå og kan komme deg videre! Føler med deg!

Back
Topp