Vogner

Vi har en emmaljunga edge duo som vi skal bruke :) kjøper søskensete for storebror til vogna

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Hadde simo kombi til frøkna. Brukes som barnehagevogn nå. Blir å kjøpe en simo til, men denne gangen simo duo. Synes den ser penere ut

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Emmaljunga double Viking? Jeg finner den bare på nettet i Sverige, men jeg vil jo gjerne ta en titt på den først.

Når jeg skulle kjøpe vogn til første ungen for 6 år siden, var jeg fast bestemt på Simon, men måtte kikke på litt forskjellige... Jeg ville ha en vogn som var lett for å ikke rive opp senabetenelse i armen min, Simon vogna veide 20kilo å emmaljunga city cross veide 10.... Jeg valgte city cross og gleeeeder meg til å ta den frem med baby bagen igjen til 3ungen, vil heller kjøpe meg en ny "3hjulinh" når babyen skal over i sportsdel ;)

Vi har en flott emmaljunga edge duo fra 2011 som jeg vil bruke på nytt :)
Tenkte kjøpe søskenbrett eller hva det heter, da jenta vår er nesten 3 år når nr 2 kommer..

Her blir det å hente frem simo'n:) den har fptt litt rust ol på seg, men krysser fingrene for at den blir så god som ny når samboer har gått over understellet:)

Edit: en svigerinne av meg har prøvd både simo og emaljugna(?) Og de syntes den siste var penest å se på, men savnet jyngefunksjonen (fjæringen) i simoen. Var visst enklere å rugge barnet i søvn uten å flytte på vogna:p

taster fra den lille hvite^^,

Har en Emmaljunga City cross, med City bag. Veldig glad i den vogna, Mn spørs om vi kanskje må ha en søskenvogn, vi får se! :)
har også en emmaljunga Scooter s, veldig god den også!
#fanav emmaljunga# Mn har nesten ikke prøvd andre vogner da...
Syns å huske at til Emmaljunga sine vogner kan en kjøpe litt ekstra utstyr som sete til å ha oppå bag vognen eller stå brett, ikke prøvd de da...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

STOKKE sin :)

Vi hadde emmaljunga Edge til de to andre, er nå usikker på hvilken vogn vi skal kjøpe... Synes emmaljunga vogna er litt tung å dra med. Har emmaljunga cerox som sportsvogn og er veldig fornøyd med den.

Aner ikke hvilken vogn vi skal ha. Er jo så mye å velge mellom. Har litt lyst på en TFK, men må ta en runde rundt å se litt før vi bestemmer oss for noe :)

Svigers skal kjøpe til oss også, men når det ble bestemt så fikk vi beskjed om at vi fikk den vi ville ha og at jeg måtte få velge selv ;-) var greit å sette "retningslinjene " med en gang :-)

Vi har en brio happy duo etter Nr 1, og den skal vi bruke nå også :) vogna var super!

Har selvsagt lyst på splitter ny vogn, men det blir rett og slett for råflott i mine øyne når vi har en vogn som er god som ny :)

Sent from my iPhone using BV Forum

vi bruker den vi har fra før elsker min oth vogn

Kommer til å bruke simo duoen som vi brukte (bruker) til storebror. Han vil være 2 år og 3 måneder så regner ikke med at vi trenger noe søskenvogn. Har en trille også er vi alle kan den brukes.
Er veldig fornøyd med simo selv om den er stor og tung. Får se på det som trening...
(prøvde den i bagasjerommet før vi kjøpte.)

Back
Topp