Søndag

MnBs

Glad i forumet
Heihei, fine jenter.. hva har dere på programmet i dag? Her har vi vært våken siden 0448!! Straks klar for formiddagslur for både liten og stor med andre ord...
 
Jeg var våken over en time i natt! Ikke ordentlig syk, bare kjenner meg uggen. Så veldig godt at ungene sov til nesten 8 og bordet var dekket til frokost da jeg sto opp:) Fikk pyntet hudet i går, så i dag skal jeg prøve å vaske klær og hus mens mannen er i lekeland med ungene. Skulle egentlig på shopping med mamma og søsteren min, men vet ikke om jeg orker. Kl 16 er det julegrantenning og etterpå er det åpning av nrk sin julekalender:)
 
Hei sveis!
Her stemmer jeg for avslapning i dag. Har ikke vært mye av det til nå i helgen.
Hvis jeg er veldig fornuftig burde jeg vasket klær og gulv, men.. nææ.. frister ikke. Har fortsatt vondt i føttene etter i går.:confused:

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hele dagen i går gikk med til julepynting og julebord-forberedelser! Vi spiste grøt, pynta oss, koste oss, spiste julemat og gikk hjem i regnvær :) finfin lørdag! I dag fikk vi sove til 7.30 :D trøtte som vi er både jeg og gubben skal vi bare slappe av og nyte første søndag i advent og 1.desember inne med mange kopper kakao :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag har vi hatt en rolig morgen. Tent lys og kost oss. Nå skal vi fortsette å prøve å få orden på huset. Fortsatt kjempemye som står over alt. Støv og drit etter arbeidsfolkene. Jeg har vasket og støvsuger hundre ganger etter de. Det blir jo ikke borte.

Så må julepynten komme frem etterhvert. Får se hva det blir tid til. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har vi avslappingsdag hjemme hos mamma.. Pinnekjøtt til middag og bare kos.. Er trøtte etter flere netter med bare styr i flere timer :( både store og liten... Krysser fingrene for en bedre natt i natt :)
Det snør ute og godt å varmt inne :) har store planer om å nyte en julebrus i dag :)
 
Hehe, juleaktiviteter går igjen i alle hus ser jeg... I dag begynte vi på julebaksten, faktisk. Kakemenn er nå i hus :)

God bedring MTDC! Håper formen har vært stigende gjennom dagen!
 
Hehe, juleaktiviteter går igjen i alle hus ser jeg... I dag begynte vi på julebaksten, faktisk. Kakemenn er nå i hus :)

God bedring MTDC! Håper formen har vært stigende gjennom dagen!
Takk;) Den ble bedre og endte med shopping likevel! Hurra!

I dag: not so much, men nå er det bekkenet som streiker! Blæh! Jaja, da var det endelig min tur til å innta sofaen;)
 
Back
Topp