Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, må si d virka litt innvikla og skummelt! Visste faktisk ikke at det fantes i kapsler. Tenkte mer på den kremen som en skal smøre på tynne områder. Noen som faktisk har fått en lege eller annen fagekspert til å uttale seg om dette? Mannen er noe skeptisk for det er vel ikke bevist at det hjelper? Da hadde d vel vært mer opplyst??
Var en i tempetråden som spurte gynekologen sin om WY, og da hadde visst gynekologen gitt uttrykk for at det nok kunne ha en viss effekt på progesteron.
Jeg tror ikke det er noe farlig for din kropp, men det er ikke lurt å bruke altfor mange preparater om man er gravid. Så jeg ville sluttet ved positiv g-test.
Wild Yam er en urt, så om du ikke går på andre medikamenter (slik at det plutselig kan reagerer med andre medisiner) så skal det nok litt til for at det er farlig når man hittil ikke har funnet noen skadelige effekter av denne planten. Den er jo ganske utbredt brukt.
Det er ikke bevist at det hjelper nei.
Jeg ble gravid for første gang på wild jam og babyklister etter å ha prøvd aktivt i 3 år![]()
Første pp med dette hadde jeg en kjemisk, andre pp med det satt spiren, og jeg er nå 7 uker på vei
Er ikke i tvil om at dette må ha vært grunnen til at jeg ble gravid![]()
Kjøpte alt for mye da, regnet ikke med det skulle gå så fort, så har 1,5 boks igjen med WJ
Lykke til værtfall
Sent from my iPhone using BV Forum
Men babyklister, hva er d?Jeg ble gravid for første gang på wild jam og babyklister etter å ha prøvd aktivt i 3 år![]()
Første pp med dette hadde jeg en kjemisk, andre pp med det satt spiren, og jeg er nå 7 uker på vei
Er ikke i tvil om at dette må ha vært grunnen til at jeg ble gravid![]()
Kjøpte alt for mye da, regnet ikke med det skulle gå så fort, så har 1,5 boks igjen med WJ
Lykke til værtfall
Takk takkSå bra, gratulere så masse
Du brukte kapslene?
Takk takk
Brukte kapsler ja. Samme som er linket til over her
Babyklister, eller fruktus femina er vel ett homeopatmiddel. Det brukes fra EL til mens for å øke blodgjennomstrømning i livmoren, og gjøre det enklere for egget å feste seg![]()
Etter litt googling ser d ut som det er noe en prøver etter å ha vært prøver ett par år? Kanskje noe en bruker som "siste utvei" kanskje?
Babyklister bør brukes først etter bekreftet EL ja.. Nei ikke anbefalt av lege, bare noe jeg fant ut jeg skulle teste selv da jeg hadde en mistanke om at det ville hjelpe oss
Googlet begge deler mye før jeg tok d i bruk
Mistenkte lavt progesteron nivå da...
Jeg ville nok kanskje smurt meg med litt mer tålmodighet om jeg var deg. Vet det er vanskelig, og at man helst skulle hatt nurket i armene med en gang
Førsøk f eks å tempe i noen mnd?så lærer du syklusen din å kjenne litt bedre, og kanskje du finner ut noe som kan være årsaken til at du ikke er gravid enda..
Nå er det jo veldig vanlig å gå opp til 1 år som prøver uten at det er noe galt da..
Så ville kanskje gitt d noen mnd til før jeg prøvde meg på tilskudd av noe vis, men om du bestemmer deg for å prøve noe anbefaler jeg WJ og babyklister på det sterkeste
Skjønner det utrolig godt!Har ikke prøvd å tempe, hvordan gjør en d?
Har veldig regelmessige sykluser og har tatt el tester. Ja vet jeg må smøre mg m tolmodighet. Sønnen vår på 2 ble unnfanget på første forsøk så var ikke forberedt på noe annet... På vår 3 pp denne gang mistet jeg men bare 2 dager etter ikm. Altså en kjemisk graviditet. Nå har vi hatt vår 5pp. Vi er begge friske og sunne m ingen dårlige uvaner. Men er veldig utolmodig![]()
Har ikke prøvd å tempe, hvordan gjør en d?
Har veldig regelmessige sykluser og har tatt el tester. Ja vet jeg må smøre mg m tolmodighet. Sønnen vår på 2 ble unnfanget på første forsøk så var ikke forberedt på noe annet... På vår 3 pp denne gang mistet jeg men bare 2 dager etter ikm. Altså en kjemisk graviditet. Nå har vi hatt vår 5pp. Vi er begge friske og sunne m ingen dårlige uvaner. Men er veldig utolmodig![]()
Oki
Nei tenkte mer på at hvis en starter for tidlig så kan en hindre el som du skrev...
Men ja hvis en bruker det gjerne et par dager senere enn el så slipper en å tenke på d iafall
Men tenkte iafall kjøpe den kremen da... Skader jo ikke å prøve![]()