Glad gutt på 3d ul:)

Da har vi vært på 3d ul og sett den flotte gutten vår igjen❤ han lå å smattet og så ut som han hadde det kjempe fint, vi kunne tilogmed se noe som virket veldig som et smil. Helt perfekt!
Så herlig:) Hvor mange uker er du på vei nå på 3d UL? Jeg også har lyst:) Men må vel bestille time kjapt da siden jeg er 25uker nå... Hvor mye kostet det`?

Så herlig:) Hvor mange uker er du på vei nå på 3d UL? Jeg også har lyst:) Men må vel bestille time kjapt da siden jeg er 25uker nå... Hvor mye kostet det`?

Jeg var 25+4 når vi var der, kamskje litt tidlig men hadde lest et sted at det var greit å være litt tidlig når man har morkaken på framsiden. Kostet 1300 kr, mye for en halvtime men var vell verdt det. Både for det var kjekt å se han og betryggende å se at han vokste som han skulle.

Jeg var 25+4 når vi var der, kamskje litt tidlig men hadde lest et sted at det var greit å være litt tidlig når man har morkaken på framsiden. Kostet 1300 kr, mye for en halvtime men var vell verdt det. Både for det var kjekt å se han og betryggende å se at han vokste som han skulle.
Jeg har den også på fremsiden! :) Fikk meg time den dagen jeg er 26uker ;-) Neste uke! Gleder meg til å se det lille mirakelet igjen, å se til at alt er som det skal<3 Fikk dere bilder med dere? Våre bilder fra OUL var så uklare

Jeg skal på 3D/4D nå den 17 desember :) jeg må betale 1600 hvertfall :) jeg bestilte denne uken :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp