Desperat!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Nå er klokka tre og lille har vært våken i tre timer!!!!! Har prøvd alt for å få henne til å sove, men ingenting hjelper! Hun er kjempetrøtt, gnir seg i øynene og gjesper, men får ikke sove :( om fem timer må bobil stå opp for vi får en vaskemaskinreperatør på døra :( så sliten!! :(
 
Ååååå :( håper dere fikk sove de siste timene, er alltid tungt når det kommer slike netter...! Uffda :/ trøsteklem til cc <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååååå :( håper dere fikk sove de siste timene, er alltid tungt når det kommer slike netter...! Uffda :/ trøsteklem til cc <3


Sent from my iPhone using BV Forum
hun sovna i vogna litt over tre! Nå ligger hun midt i senga vår og sover så søtt at jeg nesten ikke har hjerte til å vekke henne! Stakar lita! Husker nesten ikke på at jeg har flytta henne fra vogna til senga engang, skummelt!
Huff, nei, jeg må vel gå og vekke lille,om en time skal vi it av huset, fruen skal en liten tur på jobb og jeg til legen...
Takk for klemmen!
*gjesp*
 
Godt hun sovnet igjen, slik at dere fikk noen timer søvn.
God tur (eller lykke til, eller hva som passer bedt) til legen!

Vi hadde faktisk nøyaktig samme natten - er det smittsomt, tro?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Godt hun sovnet igjen, slik at dere fikk noen timer søvn.
God tur (eller lykke til, eller hva som passer bedt) til legen!

Vi hadde faktisk nøyaktig samme natten - er det smittsomt, tro?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
hvis det er smittsomt får vi håpe at de er ferdige med det og har sendt det videre til noen andre til natta!
 
Fint at hun fikk sovet litt. Det er nok noe som går. Her har vært et rabalder uten like... Blæ


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hvis det er smittsomt får vi håpe at de er ferdige med det og har sendt det videre til noen andre til natta!
Nååååde! Ikke send det hit!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mohahaha :p

Neida, håper dere slipper dette styret altså!
 
Grøss, føler med deg! Her starter dagen rundt kl fem for tiden, og jeg går rundt i halvsvime på jobb.. håper på at natten blir bedre for deg da, så du er uthvilt til å nyte helgen i morgen :)
 
Back
Topp