*** IKM uke 51 ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Mandag 16. desember
trulte
*Kjærlighetsbarn*
Øyboer25 - nytt nick - SpireAugust14

Tirsdag 17. desember
Raggbust - nytt nick - ØnskeBaby

Onsdag 18. desember
babysjuk992
derma

Torsdag 19. desember

Fredag 20. desember
Baby2014?
Emma_85 - nytt nick - Emma_2014
snika, pp 1

Lørdag 21. desember
Bex
Mimink

Søndag 22. desember
FruUndercover, pp 5/pp 1 etter SA
kathe84

:love7 GRAVID :love7
Emma_85 - nytt nick - Emma_2014
Øyboer25 - nytt nick - SpireAugust14
derma
Baby2014?
Bex

:angryfire Tante rød :angryfire
trulte
FruUndercover, pp 5/pp 1 etter SA
*Kjærlighetsbarn*
Sara
snika, pp 1
kathe84

:confused005 Passert IKM :confused005
Raggbust - nytt nick - ØnskeBaby
babysjuk992

:confused004 Ikke oppdatert :confused004
Mimink

Last edited:
Jeg skal lage den litt penere og ordentlig senere i dag, men jeg er bare på iPaden akkurat nå. Det er mulig min EL blir noe forskjøvet nå siden jeg hadde en kjemisk, men jeg håper jeg holder meg til uke 51. Også har mannen og jeg blitt enige om å peise på, jeg lurte først på om vi skulle ta en pause til jul, men nei, vi prøver videre. <3

Så bare å bli med, så fører jeg dere opp!

:D

Kanskje får vi tidenes julegave rett oppunder jul? ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Unner deg virkelig en slik julegave Lykkeliten :) alltid hjelpsom og positiv her inne <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Unner deg virkelig en slik julegave Lykkeliten :) alltid hjelpsom og positiv her inne <3

Tusen takk! Jeg håper alle som er med på uke 51 får samme julegaven. :p :D Og håper du allerede har fått din.

Tusen takk! Jeg håper alle som er med på uke 51 får samme julegaven. :p :D Og håper du allerede har fått din.

Min julegave gikk rett vest med tidenes tante som akkurat ankom :( MEN, da kommer vi jo i samme uke denne gangen og, så det er koselig :) hvis syklusen blir på 28 dager nå så kan du sette meg opp 18. desember :)

Min julegave gikk rett vest med tidenes tante som akkurat ankom :( MEN, da kommer vi jo i samme uke denne gangen og, så det er koselig :) hvis syklusen blir på 28 dager nå så kan du sette meg opp 18. desember :)

Æsj da.

Da håper jeg vi får en fin førsjulsgave i år begge to. :)

Jippi da er det ingen tvil om at tanta er kommet her.
PP 5, pp 1 etter SA
IKM søndag 22.12.
Hadde vært fantastisk om jeg fikk en positiv test til jul :D

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jippi da er det ingen tvil om at tanta er kommet her.
PP 5, pp 1 etter SA
IKM søndag 22.12.
Hadde vært fantastisk om jeg fikk en positiv test til jul :D

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Den julegaven syntes jeg du skal få! :-)

*Taster på app på mobilen*

Den julegaven syntes jeg du skal få! :-)

Jo takk for det. :) Syns du og skal få det.
Og etter så mye usikkerhet den siste måneden er jeg veldig glad for at jeg akkurat rakk å være med på samme IKM uke som deg. Du er positiv, opptimistisk og støttende og fortjener virkelig en spire som klorer seg fast. :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

CD 3 og utålmodig :p
Tok ny g test idag og den er snaaaart negativ (enda hcg etter SA 26.10)
1385476656875.jpg
den øverste er for 2 dager siden og ned nederste er dagens.

1385476695431.jpg
dagens alene

Tar en ny om 2 dager og den burde være blendahvit. Så lenge hcg sitter i kroppen får jeg ikke testet etter el. Tok en eltest bare for å sjekke men den er veldig positiv
1385476763268.jpg

Satset på at den er negativ om 1 uke så den kan bygge seg opp til positiv igjen rundt cd 12-13-14.

Hos dere andre står vel snart tanta på trappa på vei til å dra? Selv må jeg regner med hun camper her i enda 3-4 dager :mad:

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Her feiret vi at tanta dro i går kveld :) og planen er å ha sex annenhver dag en god stund fremover for ikke å misse EL! Hadde så rar syklus forrige måned, så da tar vi ingen sjanser denne ganen :D

Jo takk for det. :) Syns du og skal få det.
Og etter så mye usikkerhet den siste måneden er jeg veldig glad for at jeg akkurat rakk å være med på samme IKM uke som deg. Du er positiv, opptimistisk og støttende og fortjener virkelig en spire som klorer seg fast. :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Takk, det var en veldig hyggelig hilsen. <3 Hadde vært bra om vi er mange som får en førjulsgave i denne tråden. :-)

Oj. Nå synes jeg vi er få på IKM-listen. Er det mange som slutter å prøve nå som man nærmer seg høstbaby/etter bhg-opptaket? Statistikken sier jo at de fleste barn blir født på vår/sommer i Norge, så det stemmer jo det i så fall...

Jaja. Jeg har fått EL-tester i posten i går og skal kjøpe grapefruktjuice etterpå. Dessuten skal jeg til legen og høre hva hun synes, og om hun henviser meg videre, eventuelt går jeg til privat gynekolog selv før EL. Jeg har VELDIG lyst til å prøve crinone nå. :) (Progesteron, siden jeg har hatt flere kjemiske graviditeter hvor egget ikke vil feste seg i livmoren kan det virke som.)

Jeg venter ikke EL før 7. desember, så jeg har god tid. Og det er mulig EL blir forsinket pga. den kjemiske, men det håper jeg ikke. Vil jo klamre meg til et halmstrå om å få en baby før 1. september fortsatt. :p

Tr har hvert fall reist hos meg, så nå temper jeg igjen og er klar for pp 6. :)

Oj. Nå synes jeg vi er få på IKM-listen. Er det mange som slutter å prøve nå som man nærmer seg høstbaby/etter bhg-opptaket? Statistikken sier jo at de fleste barn blir født på vår/sommer i Norge, så det stemmer jo det i så fall...

Jaja. Jeg har fått EL-tester i posten i går og skal kjøpe grapefruktjuice etterpå. Dessuten skal jeg til legen og høre hva hun synes, og om hun henviser meg videre, eventuelt går jeg til privat gynekolog selv før EL. Jeg har VELDIG lyst til å prøve crinone nå. :) (Progesteron, siden jeg har hatt flere kjemiske graviditeter hvor egget ikke vil feste seg i livmoren kan det virke som.)

Jeg venter ikke EL før 7. desember, så jeg har god tid. Og det er mulig EL blir forsinket pga. den kjemiske, men det håper jeg ikke. Vil jo klamre meg til et halmstrå om å få en baby før 1. september fortsatt. :p

Tr har hvert fall reist hos meg, så nå temper jeg igjen og er klar for pp 6. :)

Har på ingen måte gitt opp her, vi har innstilt oss på at bhg-dilemmaet løser seg til slutt :) Jeg tror etter hvert jeg kan føres opp med IKM denne uken, men da jeg akkurat hadde en syklus på bare 14 dager, venter jeg til helt sikker EL med å sette meg opp (:
Her står også grapefruktjuicen klar, og motet er på topp!

Jeg er kjempeheldig som planlegger å ha barnet i studentbarnehage som har opptak hele året, så jeg blir på lista til det klaffer :) men skjønner godt at det kan bli et stort problem for mange hvis man ikke har den sterkeste økonomien osv.. Men alt løser seg hvis man virkelig ønsker det, det er min holdning :)

Har på ingen måte gitt opp her, vi har innstilt oss på at bhg-dilemmaet løser seg til slutt :) Jeg tror etter hvert jeg kan føres opp med IKM denne uken, men da jeg akkurat hadde en syklus på bare 14 dager, venter jeg til helt sikker EL med å sette meg opp :)
Her står også grapefruktjuicen klar, og motet er på topp!

Så bra vi er flere som satser på at bhg ordner seg. :) Bare rop ut når EL har vært, så må du gjerne henge her inne mens du venter uansett. Jeg håper du slipper å ha så kort syklus nå, og heller få EL og spire. :)

Back
Topp