Adventskalender

Gompi

Forelsket i forumet
Bestemor har brodert en kjempe fin adventskalender til lillegutt. :-)
Nå mangler bare pakkene som skal henge på den...
Noen som har tips til små gaver jeg kan henge på kalenderen?

Så koselig med kalender fra bestemor :D

Hmm... Hva med duplo, sokker, litt godteri på helgene, lekebiler, smoothies (sånne poser) :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

vi kjøpte en duplo boks som blir delt opp til ihvertfall 10 gaver ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Smokker, kjeks, badekuler, vaskeklut, ballong:)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Småsjokolader på helgene (de har noen fine små nissesjokolader på nille), vaskekluter som utvider seg i vann, såpebobler, sokker, en ny sutt, vi har også kjøpt slike bokstavmagneter (hele alfabetet) som jeg tenkte å dele opp i flere pakker og gi, små biler, lego, smothies:)

Jo, og så har jeg kjøpt fingermaling som kan brukes i vann når de bader..Blir til badesåpe når den løser seg opp etter en stund. Fås kjøpt på apotek 1 til en liten slant bare ;)

Jo, og så har jeg kjøpt fingermaling som kan brukes i vann når de bader..Blir til badesåpe når den løser seg opp etter en stund. Fås kjøpt på apotek 1 til en liten slant bare ;)
det har jeg ikke hørt om men det må undersøkes ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Dumt den var med paryme da, det så jeg ikke før nå...Men, nå er de jo litt større så da går det vel greit for mange:)

Her har vi blinkerefleks, små julefigurer, spisebrikke med julemotiv, en liten ball, Lucia lys til å holde i handa, en liten julefigur med ledlys inni som noen av gavene.

Back
Topp