JuleExpoSøndag!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Skal på JuleExpo på varemessa på Lillestrøm i dag. Gleder meg så ille at jeg spratt opp av senga kl 05:50 da guttungen våkna, og var klar for å dra med èn gang! Vente noen timer til vel ;) Elsker ALT som har med jul å gjøre! Skulle ønske jeg hadde masse penger så jeg kunne gå helt av hengslene der inne, men det får bli ønsketenking :b

Hva skal dere i dag?

Last edited:
Det kunne jeg tenkt meg også, men så er det så fint vær så vet ikke helt..har ikke stått opp enda heller.

Har tenkt til å gå en tur, samt pakke noe esker til flytting.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på julemarked her i byn i dag :-) Jeg er ikke glad i jula, men dattera elsker jul og julenisser :-)

Har også tatt bilder til julekort i dag, skal bestille i kveld :-)

Skal på julemarked her i byn i dag :-) Jeg er ikke glad i jula, men dattera elsker jul og julenisser :-)

Har også tatt bilder til julekort i dag, skal bestille i kveld :-)
Var du på festningen? Var det bra? Syns det var kjipt at det var akkurat denne helga som jeg hadde fullt program allerede :/

Var du på festningen? Var det bra? Syns det var kjipt at det var akkurat denne helga som jeg hadde fullt program allerede :/
Ja, jeg syns det var bra.. Jeg bor jo rett ved festningen, så måtte nesten ta en tur :) de hadde mye fint, men sinnsykt mye folk da! KØ KØ KØ! ;-)

Back
Topp