Barnerom

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Heihei dere :)

Nå begynner det jo å nærme seg veldig her. Noen som holder på med babyrommet? Selv er vi ferdige med oppussinga, nå starter bare moroa med å innrede :-D Er så koselig å gå å gjøre det klart til lillegutt kommer, selvom han ikke kommer til å bry seg om hvordan det ser ut i tillegg til at han blir sovende på rommet våres i starten, men :)

Er det forresten noen som vet hvor man kan få tak i liftgardiner av noe slag i marineblått, uten mønster? Leter overalt men er kun i nøytrale jordfarger virker det som...

Vet at Jysk har, men det er vamlig lystett lullgardin.

Ang barnerom så tar jeg det knusende med ro, har nytt hus så rommet er klart så tar jeg interiør etterhvert. Vet ikke kjønnet heller enda og man har verdens beste tid i permisjonen. :)

Jeg driver å pusler med barnerommet. Mangler to kommoder der inne, så nå flyter det litt over med klær. Men føler at jeg ikke får gjort alt for mye heller da stellebord og vugge skal ut, men mannen syns det er alt for tidlig å sette det på plass. Foreslo at vi skulle henge opp litt hyller og bilder på søndag, så vi får se:)

Ikea har mørkeblå, ensfargede rullegardiner i all slags str.:-)

Vi har malt rommet å sånt men venter stellekommoden i hus en dag til uken, og da tenker jeg at vi gjør klar stelleplass, så får vi se hva mer vi skal finne på der inne:-) selv om hun skal sove hos oss er der jo koselig å ha et fint rom, det blir endel tid på stellebordet,og i ammestolen på nattestid tenker jeg:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er det noen som har noen bilder å dele?:) er alltid kos med litt inspirasjon:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg var ferdig med barnerommet når jeg var i uke 19-20 :P litt ivrig :) :)

Jeg tror princess har sånne liftgardiner i mørkeblå/marineblå uten mønster :)

Sendt fra iphone via bv forums app

ImageUploadedByBV Forum1385155835.782578.jpgImageUploadedByBV Forum1385155852.095274.jpgImageUploadedByBV Forum1385155867.283719.jpgImageUploadedByBV Forum1385155883.577594.jpgImageUploadedByBV Forum1385155899.789894.jpg

Mangler litt småting som bilder og veggdekor og litt sånn :) andre stropper til gardinene osv :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Vi kommer til å bruke det rommet til gjesterom helt fram til babyen slutter å sove på vårt rom, så kommer ikke til å innrede det som barnerom før etter sommeren. Men blir koselig å er opp sprinkelsengen og henge over himmelen:) og legge små plagg i skapet hennes. Og bleier og sånt klart i skapet på badet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er på vei hjem en snartur. Har fått lånt en bedside crib vi skal bruke første tiden. Skal se om jeg får klistret opp ole brumm klistremerkene på de nymalte veggene og hengt opp gardinene på rommet i dag. Håper å få tatt litt etter litt. Ikke lett å få frem fargene skikkelig...

Vedlegg

• 1385212902985.jpg
    1385212902985.jpg
    23,8 KB · Visninger: 90
  • 1385212933563.jpg
    1385212933563.jpg
    20,1 KB · Visninger: 103
Ikea har mørkeblå, ensfargede rullegardiner i all slags str.:)

Vi har malt rommet å sånt men venter stellekommoden i hus en dag til uken, og da tenker jeg at vi gjør klar stelleplass, så får vi se hva mer vi skal finne på der inne:) selv om hun skal sove hos oss er der jo koselig å ha et fint rom, det blir endel tid på stellebordet,og i ammestolen på nattestid tenker jeg:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det blir en siste-liten tur til Ikea rett over nyttår, så får se om jeg finne noe da :) Vi mangler også stellebord og ammestol der inne. Det er jo som du sier.. selvom ikke babyen blir sovende der inne med det første, så blir det noen timer i ammestol og stelleplass :)

Vi har ikke noe ledig rom så vet ikke helt hvordan vi skal løse det når den tid kommer. Mest sannsynlig må babyen dele rommet med broren sin. Vi er på jakt etter større hus så håper vi finner det om 1 års tid kanskje når det er på tide å flytte han over på eget rom.

Er på vei hjem en snartur. Har fått lånt en bedside crib vi skal bruke første tiden. Skal se om jeg får klistret opp ole brumm klistremerkene på de nymalte veggene og hengt opp gardinene på rommet i dag. Håper å få tatt litt etter litt. Ikke lett å få frem fargene skikkelig...

Vet dere når dere får han med hjem..?? Kjekt å få gjort litt istand hjemme, så slipper du å komme hjem til kaos når han endelig er med hjem <3
Håper det går fint med dere :)

Nei vi vet ikke så mye om når enda, men det går endelog fremover igjen:) de har redusert på trykket han får oxygen med, og han trenger lavere o2 metning på luften han får inn i nesen. Maten får han i sonden men skal begynne med kopping om en uke. Blir spennende å se om amming går greit. Optimister nå, så da er det lettere å fokusere på barnerom og hus og hjem.
Svigermor med mann og svigerinna mi var på besøk i helgen. Så nå har vi fått en ekstra bod og oppusset spisestue. Barnerommet har fått ole brumm klistremerker og gardiner, og vi venter på svar ang noen møbler til rommet :)

Her har vi malt halve barnerommet rosa og fått på plass alt av møbler. Nå gjenstår det bare å få gitt rommet en beboer :)

Nå begynner barnerommet å ta form:D mangler bare gardiner og noe på veggene:) nå gleder jeg meg!!:):)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1385916085156.jpg
    1385916085156.jpg
    41,3 KB · Visninger: 63
  • 1385916099225.jpg
    1385916099225.jpg
    39,2 KB · Visninger: 62
  • 1385916119365.jpg
    1385916119365.jpg
    53,1 KB · Visninger: 61
Back