Ull

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Kommer dere til å kjøpe mye ull til babyen? Jeg termin helt i starten av mars og da er det jo enda kaldt. Bare usikker på hvor mye vi trenger.

Synes også det er vanskelig å finne fint ull, synes Joha sitt blonde ull er fint, men ofte utsolgt i nyfødt størrelser dvs. jeg har ikke funnet det enda.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer til å kjøpe noe ja. Litt fordi det et mars og sikkert kaldt og litt fordi Herman var gulper og hvis lillesøster også er det så er ull praktisk fordi det regulerer varmen og de blir ikke kalde selv når de er bløte.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Ull er kjempepraktisk, så det vil jeg ha:) i barnehagen hvor jeg jobber begynte de med ull i september. Bare ullundertøy altså, ikke tykke gensere og bukser. Men kommer til å ønske meg til jul og bursdagen min i januar, for det koster jo litt:)

Kommer dere til å kjøpe mye ull til babyen? Jeg termin helt i starten av mars og da er det jo enda kaldt. Bare usikker på hvor mye vi trenger.

Synes også det er vanskelig å finne fint ull, synes Joha sitt blonde ull er fint, men ofte utsolgt i nyfødt størrelser dvs. jeg har ikke funnet det enda.

Jeg kommer til og kjøpe et par- 3 sett ull tøy i str 50 og 56 kan fortsatt være litt kaldt i April også spesielt på morgenen og kjekt og ha ;) Her hadde vi 10 minus i April på det kaldeste i år og da er det greit og ha det klart :) Man vasker så ofte uansett, ihvertfall må jeg det som har en 3åring fra før så trenger ikke flere sett enn det ;)

Kjøper litt i små str. 50/56. Videre oppover har jeg etter storebror. Han ble født i Juni, så har ikke noe ull i nyfødt str.

Kommer ikke til å kjøpe veldig mye ull men noe i de minste strl. Synes det er dyrt, også er man jo ikke ute så mye i starten hvis det er veldig kaldt tenker jeg...

Her brukes ull hele året, så ska absolutt ha i de minste størrelsan også:) Nøstebarn har jo størrelsa helt ned til prematur, så regne m du finn til normalstor nyfødt der også.

Her brukes ull hele året, så ska absolutt ha i de minste størrelsan også:) Nøstebarn har jo størrelsa helt ned til prematur, så regne m du finn til normalstor nyfødt der også.

Ja, men de var Joha sitt i blindet jeg ikke fantbi smått.

Har to sett etter storesøster. Ett fra janus i 50 og et fra polarn og pyret i 50/56. Har i videre størrelser og. Vi bor nordpå så her er det kaldt lengre. Om vi kjøper flere sett i liten størrelse kommer an på størrelsen på ungen, hvor mye gulp osv.

Jeg bestilte den fra lekmer, utrolig søt! 60cm tilsvarer 56/62 i Joha visstnok.

Blir det gutt, så har jeg masse etter storebror. Men blir det jente så må jeg på shopping:) så ja, kommer til å bruke ull :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp, bruker (tynn) ull også i sommerhalvåret, både til meg sjøl og jenta på 20 mnd'er ( ikke når det er sol og over 18 grader da). Ull er gull fordi det både puster og er varmeregulerende;-)

Back
Topp