Lørdag

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva skal dere i dag?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er tidlig oppe om morran, så vi er ferdig handla og har fått unna alle ærend. Nå sover Oliver formiddagslur før vi skal møte mamma i byen og bare gå å titte litt :) Måtte finne fram krykkene i dag, så ho mor får ta ansvar for guttungen som er ekstremt vilter!

Hva med deg?

En effektiv dag da med andre ord? :)

Vi har vært å kjøpt Babybjörn vippestol og Lillelam teppe (begge på 25 %), så var vi å så på ny bil og videre dro vi til en interiørbutikk hvor jeg fikk shoppet litt nytt til hjemmet.

Nå ligger jeg på sofaen å slapper av i mens mannen lager grove vafler til meg. Vi skal bort til noen venner i kveld på litt mat. Kjenner at det blir litt mye for meg på en dag, men satser på å sove et par timer nå...

Idag har vi handlet , vasket hus og vært på lekeplassen med barna .. Ikveld blir det lutefisk til middag og film :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her bøtter det ned, så har hatt en skikkelig innedag, er lei av været på Vestlandet!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært å kjøpt Babybjörn vippestol og Lillelam teppe (begge på 25 %)
Elsker Lillelam teppene ♡ Kjøpe to da jeg gikk med Oliver, de kosta 200 kr på salg :) Lyst på et nytt denne gangen også. Alle burde eie et slikt!
Fikk handla litt på salg i går også, en lys beige heldress fra Newbie, og en deilig myk ullbukse fra NameIt som jeg har sikla på en stund. 25% funker for meg :) "Endelig" kommet i shoppemodus til mageboeren også! ;)

Back
Topp