Har mannen din bart i november?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Det har min hatt! Heldigvis forsvant den helt da han prøvde å trimme den i dag! *knis*

Nei. Han har vært dårlig til å barbere seg i det siste så har hatt tredagers-sjegg (som er ganske langt hos han ift hos andre) og det ser så sjuskete ut! Tror ikke han vil kle bart...

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen har alltid skjegg og bart, akkurat slik jeg elsker det ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Åjaaada.. -_-
Han mener han skal ha den til etter baby er født. Men ikke fader om han får ha bart på de første baby bildene! Hahaha :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Både bart og skjegg, barskingen min :love7 Men litt redd for resultatet når han no må barbere seg pga jobben tillater ikkje skjegg... Kanskje noko sånt?movember1.jpg

Både bart og skjegg, barskingen min :love7 Men litt redd for resultatet når han no må barbere seg pga jobben tillater ikkje skjegg... Kanskje noko sånt?Vis vedlegget 39981
Hahaha, nooooooo!!! Skummelt hvor mye bart og skjegg kan endre et mannfolk. Den greia der stemmer faktisk, mannen min ser sååå rar ut uten, kjenner han ikke igjen :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja! Å han ser ikke ut! Ser ut som noen har kastet de stakkars enslige hårene han under nesen på han! Vi kaller barten hannes for bartene! For han har absolutt ingenting rett under nesen, en stripe uten! Gleder meg til den går i vasken får å si det sånn! :p

Sent from my iPad using BV Forum

Han har bart og skjegg fra før, men han sparer det ikke nå i november.. Han gjorde det ifjor og han så ikke ut!

Sendt fra iphone via bv forums app

Bart OG skjegg er helt greit for meg. Det er BARE bart som er så fælt synes jeg ;) Movemberbarten er grusom! :P

Det naturlige ville vel uansett vært hvis de lot håret på balla gro - det er jo der nede fokuset er! :p
Men der er det vel overgrodd på mange uansett...
;)

Det naturlige ville vel uansett vært hvis de lot håret på balla gro - det er jo der nede fokuset er! :p
Men der er det vel overgrodd på mange uansett...
;)
Hehe. Du vet å få sagt det du, hehe. Ler så jeg griner her:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp